środa, 8 lipca 2020

Project by Mimek Koszyczek - Opinia

Zapraszam na opinię o koszyczku, jaki otrzymałam od strony Project by Mimek.








Koszyczek wykonany na szydełku ze sznurka bawełnianego. Jest bardzo ładny i będzie pasował do większości wnętrz. W koszyczku znalazłam szydełkową gwiazdkę, którą można wyjąć i np. używać jako ozdoby.

Jakość wykonania na najwyższym poziomie. Robiony ręcznie, z ogromną dbałością o najdrobniejsze szczegóły.

Koszyczek zabrała Amelka na swoje drobiazgi typu zegarek, kolczyki czy bransoletki, jednym słowem to, co używała często z tego typu rzeczy (reszta pochowana po skrzyneczkach). Doskonale się do tego nadaje, wszystko jest w jednym miejscu, a postawiony na półeczce ładnie wygląda (w końcu nie leży mi to wieczorem po stołach, łazience czy na biurku).

Utrzymanie w czystości nie stanowi problemu. Prałam go ręcznie już kilka razy i nic złego się z nim nie stało. Z tym że prałam tę jasną część, natomiast ciemny dół i karton na spodzie przecierałam delikatnie mokrą chusteczką.

Moim zdaniem koszyczek jest śliczny i można go wykorzystać na wiele sposobów. Zdecydowanie przypadł nam do gustu i z przyjemnością polecamy.




Zalety:

  • Śliczny.

  • Wykonany ręcznie z ogromną starannością.

  • Wysokiej jakości.

  • Można go wykorzystać na wiele sposobów.




Wady:

BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Project by Mimek.


10 komentarzy:

  1. Faktycznie można go wykorzystać na wiele sposobów

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny koszyczek,rękodzieło jest na czasie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie się prezentuje. Bardzo lubie takie małe arcydzieła rękodzielnicze .

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny koszyczek,świetne wykonanie,na małe przydasie idealnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda fajnie,zawsze da się coś w niego włożyć

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje do każdego wnętrza domu ale również pokoju dziecka Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń