niedziela, 19 lipca 2020

Mydliszka Pracownia Mydła Masło do pielęgnacji stóp - OPINIA

Zapraszam na opinię o maśle do pielęgnacji stóp, jakie otrzymałam od Mydliszka Pracownia Mydła.






Zacznę od zapachu, który mnie urzekł. Jest śliczny, miętowy, dość intensywny. Na skórze wyczuwalny dłuższy czas po aplikacji.

Masło ma konsystencję musu, która bardzo mi przypadła do gustu. Dzięki niej aplikacja jest bardzo łatwa. Na skórze pozostaje delikatna warstwa, która potrzebuje dłuższego czasu, aby wchłonąć. Osobiście od razu zakładam skarpetki, więc mi to ani troszkę nie przeszkadza.

Jest kosmetykiem wykonanym ręcznie, z najwyższej jakości naturalnych składników. Nie znajdziemy w nim żadnej zbędnej chemii, za to znajdziemy m.in. masło kakaowe, masło shea, olej rycynowy... Dzięki temu jest bezpieczne dla skóry, nie powoduje podrażnień, uczuleń czy też innych reakcji alergicznych.

Masło mieści się w niedużym, szklanym słoiczku z szerokim otworem. Jest dość ładne, a wydobycie z niego masła nie stanowi żadnego problemu, nawet kiedy jest tylko na dnie.

Zadaniem masła jest nawilżyć i odżywić skórę na stopach. Doskonale sobie z tym radzi. Już po pierwszym użyciu czujemy delikatną różnicę przy dotyku. Przy regularnym używaniu znikają wszelkie suchości, a nasze stopy stają się piękne i gładkie.

Masło do pielęgnacji stóp zdecydowanie zdało u mnie egzamin. Doskonale nawilża, odżywia i pielęgnuje skórę stóp. Jego zapach jest śliczny, konsystencja przyjemna, a aplikacja przyjemna. Zawiera same naturalne składniki. Z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Mydliszka Pracownia Mydła oraz na FB.


Masło do pielęgnacji stóp


12 komentarzy:

  1. Super maslo, tylko zastanawiam się czy zapach miętowy przypadłby mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie, a i mięte lubie

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje stopy potrzebują takiej pielęgnacji Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie masełka, fajnie , że Eko szklane opakowanie 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja bardzo ciekawa,pewnie warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasze stópki muszą być odpowiednio wypielęgnowane :) Już zapisuję masło na listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapach mięty. Dobrze wiedzieć że są takie fantastyczne produkty do pielęgnacji stóp.

    OdpowiedzUsuń
  8. panie na pewno chętnie wypróbują ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń