środa, 10 czerwca 2020

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Minecraft: Opowieści zeŚwiata Podstawowego" - Opinia

Zapraszam na opinię o komiksie pt.: „Minecraft: Opowieści ze Świata Podstawowego”, jaki otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.








Minecraft gości u mnie w domu dość często, pod różnymi postaciami. Chociaż osobiście nie mam pojęcia co w nim takiego fajnego, moje dzieci mają zupełnie inne zdanie na ten temat. Obecnie szczególnie Ksawery uwielbia wszystko z nim związanie, dlatego bardzo ucieszył się, gdy przyszedł komiks.

W komiksie znajdziemy aż sześć różnych historii. Każda z nich jest inna i według syna ciekawa. Komiks przenosi czytelnika w podstawowy świat Minecraft, gdzie będzie przeżywał przygody wraz z graczami i mobami. Jedne są dość zabawne, inne zaskakujące, a niektóre smutne. M.in. poznamy historię wiedźmy i rozbójnika, którzy udowodnili, że od nienawiści do miłości niedaleka droga. Przeczytamy przygodę świnki, która tak bardzo zależało na pewnej marchewce, że aż doprowadziła do śmierci kilku graczy.

Historie są niedługie, co jest dużą zaletą dla młodszych czytelników, których długie komiksy odstraszają.

Ilustracje są ciekawe, kolorowe, przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści. Każda historia przedstawia ilustrację narysowane przez inną osobę, co według mnie jest dość ciekawym rozwiązaniem.

Moim zdaniem komiks pt.: „Minecraft: Opowieści ze Świata Podstawowego” będzie wspaniałym prezentem dla każdego fana Minecraft, niezależnie od wieku. Z przyjemnością polecam.





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz FB Egmont Polska


Minecraft: Opowieści ze Świata Podstawowego


13 komentarzy:

  1. Ale fajny jaknie lubie komiksów tenmisie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny ten komiks mój syn uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super mojemu synkowi by sie spdobało ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla fanów będzie super. My jeszcze nie wiemy co to jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to czarna magia z tym Minecraftem ale dla dzieci to cos fajnego Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jestem zachwycona ,a raczej moi synowie. Fajny komiks

    OdpowiedzUsuń
  7. My nie przepadamy za komiksami, ale ta seria ma wielu czytelników 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasia foltańska14 czerwca 2020 19:58

    Komiksy chyba dzieci mam za małe ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś dla mojej Wiktorii która uwielbia Minecraft :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najstarsza córka też lubi grać w Minecrafta, więc myślę, że i komiks by jej się spodobał 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny komiks,mój Mikołajek jest wielkim fanem Minecrafta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta książka to fajna gratka dla fanów gry

    OdpowiedzUsuń