piątek, 12 czerwca 2020

Eupominek Portfelik z imieniem - OPINIA

Zapraszam na opinię o portfeliku z imieniem, jaki otrzymałam od strony Eupominek.







Portfel możemy zamówić z imieniem lub napisem, w różnych kolorach. Nasz jest z napisem, który zdecydowanie przypadł Ksaweremu do gustu.

Wizualnie niby prosty, ale napis\imię sprawia, że prezentuje się naprawdę ładnie. Fason uniwersalny, śmiało, można podarować, zarówno chłopcu, jak i dziewczynce.

Jest, dość pojemy, z dwiema zasuwanymi kieszonkami (jedna w środku, druga na zewnątrz). Jeśli chodzi o potrzeby dziecka, według mnie wystarczający.

Jakość na wysokim poziomie. Co prawda nie prałam w pralce, ale ręcznie i owszem. Napis nie zszedł, nie popękał. Kolor nie wyblakł. Portfelik nigdzie się nie przetarł, nie rozdarł, a suwaki chodzą doskonale (nie zacinają się).

Do portfelika dołączony jest sznureczek, dzięki któremu dziecko go nie zgubi.

Ksawery zdecydowanie polubił swój nowy portfeli. Z przyjemnością zabiera go na zakupy. Ja jestem zadowolona z jego jakości. Oboje polecamy.




Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Eupominek.


14 komentarzy:

  1. Ale fajowy eewlina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobny miałam w dzieciństwie ale teraz jest o wiele więcej bajerów :-) super

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny , nie duży jak dla dziecka idealny Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny dla dziecka , nie za duży , może go zawiesić na szyi

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladny portfelik i jeszcze ze sznureczkiem, super

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia foltańska14 czerwca 2020 19:56

    Super dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam personalizowane przedmioty, są niepowtarzalne❣

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny,uniwersalny i ta kolorystyka super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny portfelik,dziecko poczuje,że ma coś swojego,indywidualnego :)

    OdpowiedzUsuń