niedziela, 23 lutego 2020

LEGIMI - moja ocena strony


Zapraszam na opinię o Legimi.


Legimi jest stroną, na której możemy czytać E-booki oraz słuchać audiobooki.

Osobiście nie lubię czytać E-booki, jestem „starodawna”, wolę książki papierowe, ich zapach, klimat podczas czytania. Wiele razy próbowałam i nie mogę się przemóc, by polubić tę formę czytania.

Zupełnie inaczej ze słuchaniem audiobooków. Zdecydowanie mi się spodobały i ta forma ma wiele zalet. Po pierwsze można je słuchać dosłownie wszędzie. Prawda jest taka, że nie zawsze mamy czas i możliwości, aby zniknąć na kilka godzin z książką. Poza domem czytanie bywa utrudnione. Są miejsca, gdzie moglibyśmy to robić, jak np. kolejka u lekarza, ale rozmowy innych osób zakłócają i często takie czytanie nie ma sensu. Audiobooki doskonale zdadzą egzamin dosłownie wszędzie, możemy słuchać podczas wykonywania codziennych, domowych obowiązków, podczas jazdy samochodem (pod warunkiem, że nie prowadzimy, lub weźmiemy na głośnik), pociągiem, autobusem, podczas czekania w kolejkach i w wielu innych sytuacjach. Wystarczy, tylko abyśmy mieli możliwość założenia słuchawek na uszy lub puszczenia książki na głośniku.

Na stronie znajdziemy podział na kategorie. Moim zdaniem to zdecydowana zaleta, szczególnie kiedy nie do końca wiemy, czego szukamy, jednak wiemy z jakiej kategorii.

Książek jest bardzo dużo, więcej w formie e-booków, ale audiobooków również jest dość sporo. Jest w czym wybierać.

Korzystanie z Legimi jest proste. Wystarczy się zarejestrować i wybrać jaka forma nas interesuje. Możemy wykupić różne abonamenty lub\i pojedynczą książkę (o cenniku więcej w następnym wpisie).

Legimi zdecydowanie mi się spodobał i z przyjemnością z niego korzystam.

Chcecie sami sprawdzić jak Wam się spodoba Legimi? Mam dla Was taką możliwość. Wystarczy zarejestrować się z linku - https://www.legimi.pl/kod/78CV6/ 
i macie miesięczny, całkowicie darmowy dostęp do strony. Po tym okresie możecie zrezygnować z korzystania (bez ponoszenia kosztów) lub wykupić sobie abonament\ pojedyncze książki.

9 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie ale ja nie jestem ani za e-bockami ani za audio..

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka audiobooków w domu ale to dla dzieci.Nie znam tej strony,dlatego chętnie tam zajrzę Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa dla tych którzy nie mają jak czytać.JEstem za :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie korzystałam nigdy, a faktycznie taka forma sprawdzić się świetnie w różnych sytuacjach

    OdpowiedzUsuń
  5. może zobaczę i wypróbuję tych audiobooków

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie dla mnie.. Ja muszę mieć książkę w ręku w tedy odpoczywam, relaksuje się, uwielbiam po prostu książki chodź na pewno to dla wielu ludzi wygoda i dużo idzie to z czasem dlatego na pewno polecam zainteresowanym

    OdpowiedzUsuń