wtorek, 14 stycznia 2020

Wydawnictwo Arkady Książeczka pt.: "Mój samochód" - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Mój samochód”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Arkady.







W książeczce znajdziemy różnorodne plansze służące do zabawy. Można na nich naklejać naklejki wielorazowego użytku dołączone do książeczki, a także bawić się małymi samochodzikami. Dziecko ogranicza tylko wyobraźnia.


Do książeczki dołączone jest aż 400 różnorodnych naklejek. Znajdziemy wiele, różnego typu samochodów, ale nie tylko, są również z felgami, elementami do upiększania samochodów i wiele więcej. Naklejki są wielokrotnego użytku. Bez problemu się odklejają z planszy i przyklejają do niej ponownie.


Mój samochód to książeczka, która zapewni dziecku wiele godzin wspaniałej zabawy. Wystarczy, że lubi samochody i włączy wyobraźnię, aby zabawa była najlepsza na świecie. Moim zdaniem zdecydowanie warto ją podarować dziecku. Z wielką przyjemnością polecam.


Zalety:
  • Różnorodne plansze.
  • 400 naklejek.
  • Naklejki wielokrotnego użytku.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Wydawnictwo Arkady oraz na FB


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i myśle że mojemu urowisowi by przypadla do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka swietna a ile aut donaklejania bomba

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka swietna a ile aut donaklejania bomba

    OdpowiedzUsuń
  4. Syn był by w 7 niebie uwielbia samochody do tego kolorowe plansze i naklejki książka warta uwagi Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla dzieci najważniejsze naklejki,a tutaj jest ich mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, nie widziałam nigdzie takiej. Syn uwielbia auta

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała a dodatkowy atut to duża ilość naklejek

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z taka książką. Dużym atutem z pewnosciąsą te kolorowe plansze i naklejki

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój syn bardzo by się ucieszył-samochody,naklejki,mnóstwo zabawy i pozytywnie spędzonego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. książka dla każdego chłopaka jest świetna

    OdpowiedzUsuń