środa, 15 stycznia 2020

ARA Szczecin Pasta do obuwia samopołyskowa z mazakiem, bezbarwna - OPINIA


Zapraszam na opinię o paście do obuwia samopołyskowej z mazakiem, bezbarwnej, jaką otrzymałam od firmy Ara Szczecin.





Pasta posiada aplikator, który zdecydowanie ułatwia jej używanie. Dzięki niemu nie musimy używać dodatkowych rzeczy (np. szczotki czy ściereczki do nakładania). Takie rozwiązanie sprawia, że doskonale zdaje egzamin nie tylko w domu, ale i poza nim.

Na stronie producenta znajdziemy informację, że „nie zachowuje się jak lakier, nie pęka na skórze, nie nawarstwia się i nie szkodzi butom” i zdecydowanie informacja jest prawdziwa.

Nadaje się do wszystkich butów z skór gładkich. Zadaniem pasty jest szybkie przywracanie czystości oraz połysku butom i moim zdaniem swoje zadnie spełnia w 100%. Po jej użyciu buty stają się czyste, a także ładnie błyszczą.

Pasty do butów kojarzą mi się ze specyficznym zapachem, który dla mnie po prostu „śmierdzi”. Pasta do obuwia samopołyskowa z mazakiem firmy Ara Szczecin ma swój specyficzny zapach, ale zupełnie inny niż mi się kojarzy z pastami do butów. Nie twierdzę, że pachnie „kwiatkami”, ponieważ tak nie jest, ale zapach nie jest przeszkadzający, nie roznosi się po całym pomieszczeniu.

Kolejny plus dla mnie, że jest uniwersalna. Ponieważ jest bezbarwna, można jej używać do wszystkich butów, nie zależnie od tego, jakiego są koloru.

Według mnie pasta nie ma żadnej wady, a za to wiele zalet. Z przyjemnością polecam.




Zalety:
  • Łatwa w użyciu.
  • Nie śmierdzi.
  • Nie zachowuje się jak lakier.
  • Z gąbeczką.



Wady:
BRAK



Moja ocena - 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę ARA Szczecin oraz na FB.


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i bardzo przydatna bo uniwersalna kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Łatwo i szybko można jej użyć , pasuje do każdego koloru obuwia same plusy pasty Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasty z aplikatorami są bardzo pomocne w dbaniu o nasze obuwie

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko takie pasty z aplikatorem kupuję, są poręczne i to bardzo 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  5. ara Szczecin,każdy produkt tej firmy jest doskonały,według mnie sprawdzony.

    OdpowiedzUsuń
  6. do moich półbutów bardzo by się przydała

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygoda w użyciu i skuteczna :) Pasta do obuwia bezbarwna jest uniwersalna do obuwia,duży atut :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same plusy tej pasty tylko widzę : jest uniwersalna do każdego koloru obuwia, skuteczna, wydajna, łatwa w użyciu , dość znośny zapach

    OdpowiedzUsuń