wtorek, 17 grudnia 2019

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Zaopiekuj się mną" - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Zaopiekuj się mną”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.



Lauren była bardzo zbuntowaną nastolatką. Kiedy po raz kolejny rodzice odbierają ją z imprezy, na którą poszła pomimo szlabanu, dochodzi do tragicznego wypadku. Dziewczyna czuje się winna ich śmierci, nie radzi sobie psychicznie, trafia do zakładu. Opieką otacza ją starsza siostra i dzięki niej, Lauren się podnosi.
Wyrasta na kobietę wykształconą, mądrą, zupełnie inną, niż była jako nastolatka. Poczucie winy jednak nadal się w niej tli, a to, że własny brat jej nienawidzi, oskarża ją o śmierć rodziców i nie chce mieć z nią nic wspólnego, wcale nie pomaga.
Willa poznaje przypadkowo i dość szybko zaczyna darzyć uczuciem. Mimo że pragnie stabilizacji, zgadza się na jego dziwny układ – bez zobowiązań, bez przyszłości. Do czasu, kilka zdarzeń sprawia, że postanawia wyjechać do domku letniskowego, w którym była wraz z siostrą, pięć lat wcześniej, zaraz po opuszczeniu zakładu. Wtedy poznała i pokochała Simona, jednak, zamiast próbować związku na odległość, po prostu uciekła. Czy spodka swoją dawną miłość? Czy pozbędzie się poczucia winy? Czy brat Lauren w końcu jej wybaczy? Czy ona i Will będą razem?

Historia ciekawa, wciągająca, wywołująca sporą dawkę emocji. Bardzo spodobało mi się to, że w pewnym momencie cofamy się do przeszłości i poznajemy znajomość Lauren i Simona, to jak się poznali, ich miłość, ucieczkę dziewczyny.

Główna bohaterka jest postacią ciekawą, dającą się lubić. Ma wady i zalety, co sprawia, że jest realistyczna. Nie zawsze zgadzałam się z jej decyzjami, Lauren ucieka, kiedy coś zaczyna się dziać, a osobiście uważam, że nie jest to dobre rozwiązanie. Jednak ogólnie skradła moją sympatię, a jej losy śledziłam z zaciekawieniem.

Książka pt.: „Zaopiekuj się mną” bardzo mi się podobała. Z wielkim zaciekawieniem śledziłam losy bohaterki. Uważam, że warto było ją przeczytać i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo WasPos oraz na FB.



10 komentarzy:

  1. Zapowiada się bardzo fajan pozycja do przeczytania n długie wieczory miedzy swiętami

    OdpowiedzUsuń
  2. Opinią mnie zachęciła z przyjemnością bym poczytała tę książkę Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Historia ta potrafi wciągnąć od pierwszych stron!
    Na pewno będzie bardzo poczytam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z checia zapisze ja w kolejke do czytania

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla mnie chętnie poczytam

    OdpowiedzUsuń
  6. zapowiada się niezwykle ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Historia ciekawa, wciągająca, dużo jest wciągających książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Historia zbuntowanej nastolatki,która uważa,że jej rodzice są do niczego potrzebni.Jakież to życiowe,prawda...Bardzo wciągająca książka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałoby się rzec jaka to realna historia. Przecież niejednokrotnie mamy odczynienia z takimi zbuntowanymi nastolatkami.... ciekawa i wciągająca ta książka będzie z pewnością

    OdpowiedzUsuń
  10. panie na pewno chętnie książkę przeczytają

    OdpowiedzUsuń