wtorek, 17 grudnia 2019

Project by Mimek Limonkowa babeczka do kąpieli - OPINIA


Zapraszam na opinię o limonkowej babeczce do kąpieli, jaką otrzymałam od Project by Mimek.



Babeczka po włożeniu do wody musuje, jednocześnie uwalniając zapach. Polecam wkładanie do wody, kiedy już w niej się znajdujemy. Musująca woda daje bardzo przyjemne uczucie.

Rozpuszcza się całkowicie, pozostawiając po sobie tylko płatki kwiatów oraz suszony owoc. Dla mnie jest to ogromna zaleta, osobiście nie lubię pozostałości z babeczek\kul do kąpieli, które pozostają na dnie wanny i są mało przyjemne dla skóry.

Zapach cudowny. Jest grejpfrutowy – limonkowy, osobiście uważam, że dużo bardziej wyczuwalny jest zapach limonki. Rozchodzi się po całej łazience, a jego delikatna nuta zostaje na skórze. Według mnie jest przyjemny, orzeźwiający.

W składzie znajdziemy same naturalne składniki, co jest najlepsze dla naszej skóry. W składzie znajdziemy m.in. naturalne olejki eteryczne, susz z owoców czy płatki kwiatów. Jest ręcznie robiona.

Skóra po kąpieli jest miła w dotyku i nawilżona. Przy mojej skórze bezproblemowej, poziom nawilżenia, jaki daje kąpiel z babeczką, jest idealny, nie potrzebuje dodatkowych „nawilżaczy”.

Kocham pachnące dodatki do kąpieli. Dzięki babeczce moja kąpiel jest pachnąca, skóra delikatna i miła w dotyku i nie muszę jej dodatkowo nawilżać. Zdecydowanie warto po nią sięgnąć. Z przyjemnością polecam.


Zalety:
  • Cudowny zapach.
  • Naturalne składniki.
  • Nadaje skórze miękkości i delikatności.
  • Nawilża.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Project by Mimek.

9 komentarzy:

  1. Mi te pozostałości nie przeszkadzaja ale kazdy jest inny a zapach napewne super

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi fajnie aż szkoda ze ja wanny nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm mmm...już czuję ten ekstra zapach👌😃💟

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta babeczka wygląda na bardzo apetyczną :) Kąpiel z nią na pewno da nam chwile miłego relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kąpiele to czysta przyjemność

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna rzecz jednak ja czegoś takiego nie używam do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne,z pewnością sprawi niezwykłą radosć

    OdpowiedzUsuń
  8. Do schrupania poprostu , nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń