środa, 4 grudnia 2019

HarperCollins Polska Książka pt.: „Książę i artystka” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Książę i artystka”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins Polska.





Aleks jest mężczyzną z zasadami, następcą tronu. Obowiązki są dla niego bardzo ważne, a wręcz najważniejsze.
Eve lubi wyzwania, chce coś osiągnąć w życiu, prowadzi własny teatr, z którego jest bardzo dumna.
Poznali się siedem lat wcześniej, gdy Eve uratowała jego brata. Aleks zaprasza ją do swego kraju w celach zawodowych, chce, by wystawiła, ze swoim teatrem, kilka sztuk. Z jednej strony coś ich ciągnie do siebie, z drugiej się nie znoszą. Na dodatek Aleks jest pewny, że Eve jest „sympatią” jego brata. Na domiar złego zdrajca znów daje o sobie znać, zagrażając nie tylko rodzinie królewskiej, ale również Eve i jej pracownikom. Kim okaże się człowiek współpracujący ze zdrajcą? Czy Aleks i Eve mają szansę na szczęśliwe zakończenie? Czy będą razem?

Aleks jest mężczyzną niepokazującym własnych uczuć. Wydaje się zimny, wręcz gburowaty. Czy taki jest naprawdę, a może to tylko pozory?
Eve jest kobietą wybuchową, spontaniczną, pełną życia. Nie wyobraża sobie życia „w zamknięciu”, porzucenia własnych marzeń, planów.
Zupełnie inni, a jednak mają wiele wspólnego. Bohaterowie zdecydowanie przypadli mi do gustu, również Aleks (co samo mnie zdziwiło, raczej nie przepadam, za tym typem mężczyzn). Są ciekawi, wyraźnie, po części realistyczni (są sceny, zachowania, które w życiu realnym są nie do pomyślenia, ale jest ich dość mało i zdecydowanie idealnie pasują do historii).

Historia ciekawa, wciągająca, momentami bardzo zaskakująca. Może jestem mało domyślna, ale praktycznie do końca nie podejrzewałam kto tak naprawdę, współpracuje ze zdrajcą.

Książkę przeczytałam z ogromnym zainteresowaniem. Podobała mi się zarówno historia miłości pomiędzy Aleksem i Eve, jak i cała reszta. „Książę i artystka” to książka, którą moim zdaniem warto przeczytać i polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę HarperCollins Polska oraz na FB.


8 komentarzy:

  1. Brzmi zachecająco aż sie chce ją przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  2. tytuł zachęca do poczytania, historia bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka jest bardzo interesująca :) Szybko się czyta,przyjemnie.Chętnie ją wpiszę na listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Historie z miłością w tle zawsze dobrze się czyta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna ciekawa książka na liście

    OdpowiedzUsuń
  6. widać że panie chętnie książkę przeczytają

    OdpowiedzUsuń