piątek, 20 grudnia 2019

ARA Szczecin Pasta do obuwia samopołyskowa z mazakiem, czarna - OPINIA


Zapraszam na opinię o paście do obuwia samopołyskowej z mazakiem, czarnej, jaką otrzymałam od firmy Ara.





Pasta nadaje się do wszystkich butów z skór gładkich. Ma za zadanie szybkie przywracanie czystości oraz połysku butom i według mnie swoje zadnie spełnia doskonale. Po jej użyciu buty stają się czyste oraz nabierają intensywniejszej barwy, a także ładnie błyszczą.

Posiada aplikator, który według mnie jest ogromną zaletą. Dzięki niemu użycie pasty jest dużo łatwiejsze, a także nie wymaga posiadania dodatkowych rzeczy (np. szczotki czy ściereczki do nakładania). Takie rozwiązanie sprawia, że doskonale zdaje egzamin nie tylko w domu, ale i poza nim.

Ogromną zaletą pasty jest fakt, że nie „śmierdzi”. Ma dość specyficzny zapach, ale w przeciwieństwie do wielu znanych mi past do butów, zapach nie jest przeszkadzający, nie roznosi się po całym pomieszczeniu. Wcześniej potrafiłam być zamknięta w łazience i wyczuć, że mąż używa pasty do butów. Teraz na szczęście wiem o tym tylko, gdy spojrzę na buty.

Według producenta „nie zachowuje się jak lakier, nie pęka na skórze, nie nawarstwia się i nie szkodzi butom”, a ja się z tym stwierdzeniem zgadzam. Dodatkowo zauważyła, że buty dłużej służą, a drobne ryski, które są widoczne przed użyciem pasty, po jej użyciu znikają.

Moim zdaniem pasta ma same zalety i ze swojej strony zdecydowanie polecam.


Zalety:
  • Łatwa w użyciu.
  • Z gąbeczka.
  • Nie zachowuje się jak lakier.
  • Pogłębia kolor i nadaje połysk.
  • Nie śmierdzi.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę ARA Szczecin oraz na FB.


8 komentarzy:

  1. też lubie takie pastu ale wole w kremie albo w kamieniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasta z aplikatorem , którą można łatwo i szybko użyć jak dla mnie świetny produkt Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos dla pana domu to on zajmuje sie butami

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetna- mój mąż jest nią zachwycony 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko takie pasty z aplikatorem kupujemy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka pęta do butów to bardzo potrzebna rzecz w każdym domu. Ja jestem zwolenniczką tych w kamieniu póki co

    OdpowiedzUsuń