poniedziałek, 18 listopada 2019

Wydawnictwo Media Service Zawada Magazyn Magic Pocket 4\2019 - OPINIA


Zapraszam na opinie o magazynie Magic Pocket 4\2019, jaki otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.












Magazyn przeznaczony jest dla dziewczynek 5-8 lat i według mnie dziewczynki w tym wieku znajdą w nim dużo ciekawych rzeczy dla siebie.


W tym numerze znajdziemy m.in. opis zwierzaków świata, opowiadanie, przepis, instrukcję na papugę z origami, łamigłówki, zadania i dużo więcej. To naprawdę bardzo wartościowa gazetka.


Do magazynu dołączone są dwa prezenty. Znajdziemy 2 figurki przyjaciół z Aqualandii oraz jednorożca, którego można nadmuchać i mamy balon.


Moim zdaniem magazyn będzie doskonałym prezentem dla wielu dziewczynek. Polecam.



Zalety:
  • Ciekawa.
  • Bogata w treść.
  • Dwa prezenty.
  • Zadania, zagadki, łamigłówki.
  • Opowiadanie.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Media Service Zawada.

Magazyn znajdziecie na stronie



11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny moja córcia kocha te magazyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja bratanica byłaby uradowana takim prezentem. Balonik w postaci jednorożca to ciekawy dodatek, na pewno sprawiłby jej radość, jak i zabawa z całym magazynem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonały prezent dla dziewczynek, na pewno przypadnie do gustu ta gazetka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna dodatki A sam magazyn ekstra

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na prezent dla dziewczynek

    OdpowiedzUsuń
  6. Te gadżety to chyba dla dzieciaków najważniejsze 😍dla dziewczynek fajny taki magazyn na miły upominek

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy ten magazyn dziewczynkom w tym wieku spodoba się

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny magazyn,jest ciekawy,pełen wiedzy i rozrywki :) Jak dla mnie Aniu to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń