niedziela, 17 listopada 2019

Wydawnictwo Edipresse Książka pt.: „Gumball. Odjechane przepisy na (nie)jadalne potrawy” - OPINIA


Zapraszam na opinia o książce pt.: „Gumball. Odjechane przepisy na (nie)jadalne potrawy”, jaką otrzymałam od Edipresse Kids.








W książce znajdziemy aż 41 przepisów na różnorodne potrawy. Wraz z bohaterami znanymi z bajki (oraz np. rodzicami) dzieci przygotują śniadania, obiady, kolacje i desery.

Na samym początku znajdziemy ABC gotowania, czyli dziesięć zasad dotyczących gotowania.

Na kolejnych stronach są przepisy podzielone według kategorii. Każdy przepis zawiera listę składników, listę rzeczy potrzebnych do przygotowania, dokładny opis jak daną potrawę przyrządzić oraz poziom trudności. Takie rozwiązanie sprawia, że nie mam problemów z przygotowaniem dań, nawet gdy dziecko ma do pomocy mało zdolnego kucharza :).

Książeczka jest bardzo kolorowa, a zdjęcia potraw wspaniałe. To wszystko zachęca do prób stworzenia dania, a także sprawia, że nabieramy ochotę na spróbowanie dań już podczas oglądania książki.

Moim zdaniem książka będzie wspaniałym prezentem dla dziecka. Wraz z nią, wspólnie spędzamy ciekawe chwile podczas gotowania oraz stworzymy smaczne potrawy. Z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • 41 przepisów.
  • Kolorowa.
  • Każdy przepis dokładnie rozpisany.
  • Wspaniałe zdjęcia.





Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę hit salonik gdzie znajdziecie książki i magazyny Wydawnictwa Edipresse oraz na Instagram Edipresse Kids.

7 komentarzy:

  1. Wyglada bardzo fajnie , kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój syn będzie nią zachwycony równie bardzo jak ja. Uwielbia pomagać mi w kuchni a teraz będzie mógł mieć własną książkę kucharską. Kolejny świetny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na prezent dla mojej chrzesnicy i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda książka z przepisami jest super,w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O to cis dla nas tzn dla moich synów i mnie. Uwielbiam razem z nimi gotować i spędzać w ten sposób czas. Z taką książeczką inspiracji by nam nie zabrakło

    OdpowiedzUsuń