wtorek, 15 października 2019

Edipresse Książki Książka pt.: „Pod powierzchnią” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Pod powierzchnią”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Edipresse.




Czteroletni Kacper zostaje porwany, a komisarz Maria Byszewska rozpoczyna śledztwo. Kilka dni po tym zdarzeniu ginie kolejne dziecko, media sprawiają, że ludzie zaczynają wpadać w panikę. Niby nie ma żadnych konkretnych dowodów, które przemawiałyby, za tym, że obie sprawy mają coś z sobą wspólnego, jednak wszyscy zaczynają je łączyć.
„Nagonka” medialna wcale nie ułatwia dochodzenia, na dodatek w sprawę miesza się pewnie uroczy, aczkolwiek dość arogancki detektyw, a nierozwiązane sprawy z przeszłości przypominają o sobie w najmniej odpowiednim momencie. Czy komisarz odkryje prawdę? Jak skończą chłopcy? Czy panika ludzi zostanie opanowana? Jakie tajemnice z przeszłości ujrzą światło dzienne? Jakich wyborów będzie musiała dokonać Maria?

Pod powierzchnią to jeden z moich ulubionych seriali dlatego do książki miałam wielkie oczekiwania. Nie zawiodłam się ani trochę, a wręcz przeciwnie, zaskoczyła mnie pozytywnie. Dużo zwrotów akcji, dynamiczna, ciekawa, wciągająca historia. Sporo też wyjaśniło się niewiadomych z pierwszego sezonu serialu z tv.

Bohaterowie ciekawi, dynamiczni, realistyczni. Szczególnie główna bohaterka i pan detektyw przypadli mi do gustu, chociaż nie będę ukrywać, nie zawsze zgadzałam się z ich zachowaniem, postępowaniem, decyzjami.

Bardzo się cieszę, że miałam możliwość przeczytania książki. Bardzo mi się podobała i jeszcze bardziej czekam na sezon 2 w tv. Z wielką przyjemnością polecam.




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę hitsalonik oraz na FB.

Książkę pt.: „Pod powierzchnią” znajdziecie TU

10 komentarzy: