poniedziałek, 2 września 2019

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: ”Drzewa Mój zeszyt obserwacji przyrodniczych” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Drzewa Mój zeszyt obserwacji przyrodniczych”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.







Czym jest drzew? Jakie moce mają drzewa? Dla kogo są domem? Jak zmieniają się wraz ze zmianą pór roku? Jak są zbudowane? Jak obliczyć ile lat ma drzewo? Na te i wiele innych pytań odpowie nam książeczka. Wraz z nią dziecko pozna dokładnie drzewa, a wręcz mogę stwierdzić, że stanie się małym ekspertem w wiedzy o nich.

W książeczce nie są tylko „suche” informacje. Jest wiele ciekawych zadań, pomysłów na bezpieczną zabawę z drzewami. Dziecko będzie się doskonale bawić, rysować, kolorować, wypełniać i wiele więcej.

Ma aż 40 stron i jest formatu A4, a to sprawia, że daje dziecku zajęcie na długi czas.

Moim zdaniem nauka przez zabawę jest najlepszą formą dla dziecka. Dzięki książeczce „Drzewa Mój zeszyt obserwacji przyrodniczych” dziecko poszerzy swoją wiedzę, doskonale się przy tym bawiąc. Z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Nauka przez zabawę.
  • Ciekawa.
  • Różnorodne zadania.
  • Format A4.
  • 40 stron.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „Drzewa Mój zeszyt obserwacji przyrodniczych” znajdziecie TU.

10 komentarzy: