niedziela, 8 września 2019

Moja Tajemnica Piękna. Wyroby naturalne Mydło nagietkowe - OPINIA


Zapraszam na opinię o mydełku nagietkowym, jakie otrzymałam od strony Moja Tajemnica Piękna. Wyroby naturalne.



Nagietek ma bardzo dużo właściwości, m.in. ułatwia gojenie ran i leczenie stanów zapalnych, ma także działanie przeciwzapalne oraz przeciwgrzybiczne. Już jakiś czas temu odkryłam, że mydełka, w których składzie znajdziemy tę roślinę, są doskonałe do skóry synka. Niwelują uczucie swędzenia, sprawiają, że rany szybciej się goją, a ponieważ się praktycznie nie drapie, nowe nie powstają.

Po umyciu skóra staje się miękka i delikatna. Mydełko dobrze ją nawilża (jednak w momentach, gdy jest duża wysypka lub suchość skóry, smaruję synka dodatkowym „nawilżaczem”).

Wydajność mydła jest ogromna. Czasami mam wrażenie, że mydła wcale nie ubywa.

Kolejny ważna zaleta, to fakt, że mydełko nie robi się „papkowate”, rozmięknięte. Osobiście strasznie tego nie lubię.

Zapach cudowny. Mydełko pachnie pomarańczami. Zapach jest średnio intensywny, na skórze pozostaje jakiś czas oczywiście, jeśli go czymś nie „zabijemy” np. używając intensywnie pachnącego balsamu.

Dla synka mydełko jest idealne. Nie ma w nim nic, co mogłabym uznać za wadę, za to zalet jest cała masa. Z ogromną przyjemnością polecam.


Zalety:
  • Idealne do skóry z problemami.
  • Wspaniały zapach pomarańczy.
  • Wydajne.
  • Nie robi się miękkie „papkowate”.
  • Nawilża, nadaje miękkości skórze.
  • Niweluje uczucie swędzenia.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Moja Tajemnica Piękna. Wyroby naturalne.

10 komentarzy:

  1. Same zalety mydełka od zapachu poprzez efekty zachęcają by sięgnąć po ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sie chwali taka wydajnosc ktira sraecza na dlugo

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj przydaloby mi się takie mydełk a nagietek potrafi działać na wrażliwą skórę

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bardzo spodobała się aranżacja tego mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydełko- same zalety więc z pewnością idealne dla skóry

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałąm nigdy takiego mydełka, a może i szkoda

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe,naturalne mydełko.Nie tylko funkcje myjące ale tez i pielęgnacyjne,muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj przydałoby mi się teraz takie. Ciekawa jestem czy by pomogło

    OdpowiedzUsuń
  9. dobre mydło trzeba mieć w łazience

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto sięgać po takie naturalne kosmetyki, bo swietnie dbają o naszą skórę.

    OdpowiedzUsuń