sobota, 7 września 2019

Huzar Hiszpański miód lawendowy - OPINIA


Zapraszam na opinię o Hiszpańskim miodzie lawendowym, jaki otrzymałam do firmy Huzar.



Niestety lato zbliża się ku końcowi, liście zaczynają spadać z drzew, a niebawem pierwsze, jesienne choroby zapukają do naszych drzwi. Już jakiś czas temu odkryłam, że miód lawendowy doskonale zdaje egzamin przy wszelkich bólach gardła. Oczywiście nie zamiast leków (no, chyba że są to tylko początki), ale wraz z nimi. Miód dodaję do mleka (nie żałując) i podaje do picia na ciepło, przeważnie dzieciom, bo to one najczęściej w domu chorują. Takie mleczko z miodzikiem rozgrzewa ich od środka, dzieci twierdzą, że gardło jakby mniej bolało (oczywiście nie po jednym łyku :)), a wyciszające właściwości lawendy sprawiają, że łatwiej się zasypia. Smak ma dość dobry, szczególnie z mleczkiem smakuje wszystkim domownikom.


Moim zdaniem miód lawendowy od Huzar ma same zalety. Z przyjemnością polecam.


Zalety:
  • Smaczny.
  • Zdrowy.
  • Przydatny podczas chorego gardła.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Miody Huzar oraz na FB.

Hiszpański miód lawendowy znajdziecie TU.

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam miody ...pokochal lipowy i spadziowy (póki co próbowąłm z liściastych) i obecnie testuje gryczany najmniej mi teraz smakuje wileokwiatowy ...bo za słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cud miód i orzeszki 😋 mniam 🤣

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam i lubię miodzikiem od Huzar.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miody tej firmy sa pyszne polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Miód ma wiele zastowań zdrowotnych,uwielbiamy bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miodu lawendowego jeszcze nie jadłam, zapewne jest pyszny jak inne

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję go posmakować.Bardzo smaczny,miody Huzar są doskonałe,duży wybór i najlepsza jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam. Znam i potwierdzam, że jest pyszny

    OdpowiedzUsuń