wtorek, 3 września 2019

Mamut Polska S.A. Sucharki z rodzynkami - OPINIA


Zapraszam na opinię o Sucharkach z rodzynkami, jakie otrzymałam od firmy Mamut Polska S.A.




Do niedawna sucharki używam, gdy w domu panuje grypa żołądkowa lub inne „brzuszkowe” problemy. W momencie, poznania sucharek z rodzynkami, zaczęły mieć one również inne przeznaczenie. Dzieci uwielbiają mleko i kiedy córka przeczytała na opakowaniu, że są do mleka, prawie od razu postanowiła to sprawdzić. Amelka stwierdziła, że pyszności, zarówno popijane mlekiem, jak i kakao.

Dzięki, dodatku rodzynek są naturalnie słodkie.

Są bardzo chrupiące, a z mlekiem rozpływają się w ustach. Osobiście uważam za ogromną zaletę.

Pozostawione „na później” nie robią się miękkie i papkowate, nie nabierają wilgoci.

Córka je pokochała, przyznam szczerze, że do tego stopnia, że ja nawet nie spróbowałam. Opakowanie znikło, zanim załapałam się na choćby okruszek. Amelka zdecydowanie poleca.



Zalety:
  • Z rodzinkami.
  • Chrupiące.
  • Z mlekiem rozpływają się w ustach.
  • Nie nabierają wilgoci, nie robią się papkowate.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Mamut Polska S.A. oraz na FB.

Sucharki z rodzynkami znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. Jak rozpływają się z mlekiem w ustach to są bajecznie pyszne,.Fajne opakowanie,śmiało można wziąć do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wręcz przepyszna recenzja😋

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie sucharek i rodzynek nie spotkałam się jeszcze z takim produktem więc bym spróbowała Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj sama uwielbiam sucharki ale z rodzynkami nie widzialam a poniewaz kocham i sucharki i rodzynki (jako jedyna w domu) to miałabym je dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. oo coś ciekawego. Niezwykłe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze Aniu to nigdy nie jadłam sucharków z rodzynkami :) Na mały podwieczorek dla całej rodzinki idealne :)

    OdpowiedzUsuń