sobota, 14 września 2019

Edinos.pl Ława szklana Katie – bezbarwna- OPINIA


Zapraszam na opinię o ławie szklanej Katie – bezbarwnej, jaką otrzymałam od sklepu Edinos.pl.






Blat ławy wykonany jest z podwójnego, hartowanego szkła. Używana już jakiś czas, często nie tylko do picia herbatki, ale do rysowania przez dzieci, a także leżą na nim różne rzeczy np. urządzenie wielofunkcyjne. Nie powstały żadne rysy, odpryski itp., wygląda jak nowy.

Konstrukcja ławy wykonana jest ze stali nierdzewnej wysokiej jakości. Wygląda dość ładnie, a przede wszystkim sprawia, że ława stoi stabilnie. Dla mnie to bardzo ważne, przy moim ruchliwym synku. Nie raz przez przypadek „szturchnął” ławę i gdyby się przewróciła ze stojącą gorącą kawą, mogłoby źle się skończyć.

Ława posiada ładną i praktyczną półeczkę. Dla mnie niezbędną, aby mieć zawsze pod ręką power banka, ładowarki i różne inne rzeczy tego typu.

Jest nie duża, o wymiarach: szerokość: 45 cm, długość: 40 cm, wysokość: 48 cm. Dokładnie taka, jakie lubię. Wystarczająco duża, aby coś postawić, np. kawę i ciasto dla gości, a jednocześnie niezajmująca bardzo dużo miejsca.

Wizualnie zdecydowanie mi przypadła do gustu. Górny blat jest bezbarwny, dolny w kolorze mlecznym. Całość prezentuje się ciekawie i będzie pasować do każdego wnętrza.

Ławę należy samodzielnie złożyć. W przesyłce znalazłam jasną i czytelną instrukcję, z której pomocą, mężowi złożenie ławy zajęło parę minut.

Posiada aż 10 lat gwarancji.

Bardzo łatwo utrzymać ją w czystości. Nie posiada wielu zakamarków, w których osiadałby kurz.

Posiada zaokrąglone rogi, co sprawia, że jest bezpieczna.

Dla mnie ława jest idealna. Ładna, stabilna, solidna, łatwa w utrzymaniu czystości. Z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Stabilna.
  • Łatwy montaż.
  • Pasuje do każdego wnętrza.
  • Nieduża.
  • Ładna.
  • Łatwa w utrzymaniu czystości.
  • Solidna.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Edinos.pl oraz na FB.

Ławę szklaną Katie – bezbarwną znajdziecie TU.

NOWOCZESNE ŁAWY I STOLIKI KAWOWE znajdziecie - TU


Mam dla Was kod rabatowy na kwotę 15zł -  73ccaedi - WAŻNY DLA 20 PIERWSZYCH OSÓB  

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje, pasuje do każdego wnętrza w domu i nie zajmuje dużo miejsca Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje sie bardzo fajnie ale mimo wszystko to szkło a ja takim nie ufam nawet hartowanemu wole tradycyjne stoliki ewentualnie z dodatkowym nawierzchniowym szkłem

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest fajny ladny jednak nie moj styl i to przy malych dzieciach wole nie rezykowac

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentuje ����

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem fanką szklanych dodatków do mieszkania, w kuchni mam szklany stół.
    Ława prezentuje się wyśmienicie 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, nie zajmuje dużo miejsca, super

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosta,mało zajmuje miejsca a jakże przydatna :) Tyle lat gwarancji świadczy o wysokiej jakości jej wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hartowane szkło to podstawa dla takiego cuda,widać ładne i solidne wykonanie,kształt też super.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna, mała, można postawić kubek z kawą i coś jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny i nowoczesny ma designe. Taka mała i ustawną jest ta ława.

    OdpowiedzUsuń