środa, 25 września 2019

Betterware-Lubię To Łyżka do butów - OPINIA


Zapraszam na opinię o łyżce do butów, jaką otrzymałam do Betterware-Lubię To.



Nie będę się rozpisywać dlaczego, ale dla mnie łyżka do butów jest niezbędna. Muszę mieć ją zawsze, kiedy wkładam buty, co czasem było dość problematyczne, np. kiedy byłam u kogoś, kto jej nie posiadał. Łyżka od Betterware-Lubię To sprawiła, że już nie muszę się przejmować tym, czy ktoś ją posiada w swoim domu, czy też nie.

Jest nieduża, a to sprawia, że bez problemu mogę ją nosić przy sobie.

U góry gumowa, reszta z plastiku. Łyżka jest solidna. Używana już długi czas i wygląda jak nowa.

W użyciu jest wygodna. Trzeba się trochę schylić, aby jej użyć, ale coś za coś. Jeśli by była z długą rączką nie można by było jej nosić przy sobie.

Jestem zdecydowanie na tak. Wygodna w użyciu, solidna i dla mnie niezbędna w codziennym życiu. Polecam.


Zalety:
  • Solidna.
  • Wygodna w użyciu.
  • Nieduża, można włożyć do torebki.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Betterware-Lubię To oraz na FB.

12 komentarzy:

  1. Ja nie używam i narazie sie nie zanosi bym musiała. Ale kto wie na przyszłośc

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatna rzecz w domu dla domowników jak i gości Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba mieć nawet jeżeli domownicy nie używają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam w domu ale przyznam świetna rzecz i również taką zakupię :).Pracowałam w sklepie obuwniczym i naprawdę idealna i pomocna rzecz,zachęcam również Was do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam, ale zastanawiam się czy nie zacząć. Przydatna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie używam takiej łyzki lae nie którzy to ważna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna,pomocna rzecz :) Ja mam dość dużą dlatego chętnie dokupię wersję mniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatna i często używana rzecz prawie w większości domów . A taka mała i poręczna zawsze będzie z nami

    OdpowiedzUsuń