poniedziałek, 16 września 2019

Arbonne cosmetics - it’s for you Arbonne True Hair Odżywka bez spłukiwania - OPINIA


Zapraszam na opinię o Arbonne True Hair Odżywka bez spłukiwania, jaką otrzymałam od Arbonne cosmetics - it’s for you.



Odżywka ma wspaniały zapach, który pozostaje na włosach bardzo długi czas.

Jest bardzo wydajna. Wystarczy nieduża ilość, aby wystarczyło na rozprowadzenie na całą długość włosów do pasa (z tym że nakładana nie od nasady, a pozostawiając jakieś 3-5 cm od skóry głowy).

Nie obciąża włosów, nie powoduje, że się szybciej przetłuszczają. Osobiście uważam to za bardzo znaczącą zaletę.

Działanie według mnie wspaniałe. Po zużyciu prawie całego opakowania moje włosy wizualnie są znacznie zdrowsze. Lepiej się układają, nie puszą się i nie elektryzują. Nie mam problemu z rozdwojonymi końcówkami. Po nałożeniu odżywki, rozczesanie włosów, nawet dość splątanych, nie jest problemem.

Odżywki nie trzeba spłukiwać. Dla mnie to kolejny plus. Nie zawsze mam czas i ochotę, na czekanie np. 10 minut z odżywką na włosach, a następne ich płukanie.

Zdecydowanie uważam, że odżywka jest wspaniała. Uwielbiam włosy, jakie mam zaraz po jej nałożeniu. Z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Cudowny zapach.
  • Nie obciąża włosów, nie powoduje ich przetłuszczania.
  • Bez spłukiwania.
  • Wydajna.
  • Regeneruje włosy.
  • Sprawia, że włosy są wizualnie zdrowsze.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Arbonne True Hair Odżywka bez spłukiwania oraz na FB.

Arbonne True Hair Odżywkę bez spłukiwania znajdziecie TU.

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam odżywki ale unikam bez spłukiwania, wybieram takie gdzie wystarczy nałożyć i spłukać nie trzeba czekać z nimi na głowie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być fajna, trzeba przetestowac

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna, chętnie przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu ale jakoś nie mogę się przekonać do odżywki bez spłukiwania.Mimo iż jest często napisane że nie obciąża włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam problem z przetłuszczającymi się włosami więc zależy mi na takich kosmetykach,działających ale bez obciążenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. panie na pewno chętnie odżywkę wypróbują

    OdpowiedzUsuń
  7. To coś dla mnie, bo nie mam czasu i nie lubie takich odżywek które trzeba spłukiwać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwaga, nie kupujcie kosmetyków do włosów. 1/4 włosów wypadła mi po ich odżywkach TRUE HAIR. Niby obiecali zwrot pieniędzy, ale póki nie podam numeru zamówienia to go nie zrobią, a konsultantka, która mi to sprzedała już z nimi nie współpracuje i mi nie pomoże. Zostałam sama z problemem... To nie świadczy dobrze o samej firmie :(

    OdpowiedzUsuń