środa, 14 sierpnia 2019

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Rudy, Agata i ja” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Rudy, Agata i ja”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Konrad ma dwanaście lat i pewnego dnia znajduje psa i daje mu imię Rudy. Nic nie mówiąc rodzicom, chowa pieska do narzędziowni. Konrad i Rudy stają się wielkimi przyjaciółmi i przeżywają wiele wspaniałych przygód, a nie raz wpadają wielkie tarapaty (np. gdy Konrad wylewa zupę ogórkową, na której Agatę później pomaga odnaleźć jej prześladowcę).

Historia o przyjaźni, dorastaniu, codzienności, jaką przeżywają dwunastolatki. Duża część jest realistyczna, a dziecko może utożsamiać się z bohaterami.

Tekst ciekawy, zrozumiały, zachęcający do czytania. Nie ma słów, z którymi córka miałaby problem, których by nie rozumiała.

Na pewno zauważyliście, że Amelka (tak jak i ja) kocha czytać. Książki są jej przyjaciółmi, odkąd pamiętam i bardzo się z tego cieszę. „Rudy, Agata i ja” to kolejna książka, którą przeczytała z przyjemnością, doskonale się przy tym bawiąc i wielokrotnie śmiejąc. Polecam.




Zalety:
  • Ciekawa.
  • Wciągająca.
  • Momentami zabawna.
  • Zrozumiały tekst.



Wady:
BRAK
Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Novae Res oraz na FB.

Książkę pt.: „Rudy, Agata i ja” znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa aż prosi się o przeczytanie

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna historia, wiele takich w realnym życiu odnajdziemy gdzie zwierze i człowiek stają się przyjaciółmi i czasem jedynymi jakich mają

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla nastolatków, bardzo wartościowa propozycja ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla młodzieży, same super książki tutaj sa

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zabawna i wciągająca to nic dodać i nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejna fajna książka dla nastolatkow

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś dla nastolatków. Taka niby prosta historia, a jednak ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej książki zdecydowanie młodzi czytelnicy dowiedzą się co to prawdziwa moc przyjaźni :)

    OdpowiedzUsuń