środa, 14 sierpnia 2019

Wydawnictwo Marginesy Książka pt.: "Dzikie serce” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Dzikie serce”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Marginesy.




Tracy mieszka na Alasce i od dawna wie, że jest inna niż wszyscy. Kocha samotne wyprawy do lasu, jazdę w zaprzęgach. Poluje na zwierzęta w lesie, po czym pije ich krew, a gdy to zrobi, nabiera siły. Jeśli nie może wybrać się do lasu na polowanie, staje się słaba, choruje. Krew zwierząt daje jej nie tylko siłę, ale pozwala poznać ich życie, sposób bycia, a to ułatwia polowania.
Rozumiała ją tylko matka, była taka jak ona, ale teraz nie żyje. Od zawsze wpajała jej jedną zasadę – nie wolno pić ludzkiej krwi. Ojciec i brat są „normalni”, niewiedzą o niej.
Kiedy Tracy zostaje zwieszona w szkole, dostaje szlaban na wyprawy do lasu, a także trenowanie psów do zawodów. Dziewczyna wymyka się po kryjomu, a na jednej z takich wypraw zostaje zaatakowana przez mężczyznę i rani go nożem. Jest przerażona, gdy ten, po jakimś czasie pojawia się na podwórku, a ojciec zawozi go do szpitala. Na domiar złego, po niedługim czasie pojawia się chłopiec, którego ojciec Tracy zatrudnia.
Co wspólnego ma zraniony mężczyzna z chłopcem? Jakie tajemnice odkryje Tracy? Czy poradzi sobie ze swoją „innością”? Czy weźmie udział w wymarzonych zawodach? Co się stanie, jak złamie zasadę wpajaną przez matkę wiele lat?

Historia moim zdaniem ciekawa, wciągająca. Książkę czytało się przyjemnie. Byłam, bardzo ciekawa jak się skończy, a w wielu momentach byłam zaskoczona biegiem wydarzeń.

Bohaterka dość ciekawa, pomysłowa.

Bardzo spodobało mi się to, że w książce znajdziemy strony, na których opisywana jest przeszłość, relacja Tracy z matką. To pozwala na spojrzenie zupełnie inaczej na pewne wybory dziewczyny.

Szczerze powiedziawszy, dość rzadko sięgam po tego typu książki. Na pewno zauważyliście, że osobiście wolę romanse, jednak czasem mam ochotę na zmianę, odskocznie. Książka pt.: „Dzikie serce” była dla mnie właśnie taką odskocznią. Historia mnie wciągnęła, podobała mi się i ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Marginesy oraz na FB.

Książkę pt.: „Dzikie serce” znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Wszystkich nowości nie da się na raz poczytać i znów kolejna ciekawa książka Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa i mam coraz więszą liste pozycji do przeczytania :) kolejną dopisuję

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie zapowiada się, z pewnością w mairę czytania wciąga coraz bardziej

    OdpowiedzUsuń
  4. zaapowiada się dosyć ciekawa ksiazka

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet ciekawa książka, w wakacyjny czas wielu sięgnie po nią, warto!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłość w połączeniu z horrorem,ta książka naprawdę intryguje do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Historia bardzo wciągająca i ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapewne kolejna ciekawa,wciągająca powieść,ach super,super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj aby te wszystkie propozycje przeczytać zabrakłoby mi czasu...a tu kolejna fajna, intrygująca lektura

    OdpowiedzUsuń
  10. zapowiada się że to ciekawa książka

    OdpowiedzUsuń