sobota, 10 sierpnia 2019

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Czekałam na Ciebie” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Czekałam na Ciebie”, jaką otrzymałam do Wydawnictwa Jaguar.



Paulina ma dość poukładane życie. Wspaniałą przyjaciółkę, która jest dla niej jak siostra, dużo znajomych, pracę, w której się spełnia – jest zastępcą naczelnika w gazecie, rodziców, dla których jest bardzo ważna. W czasach liceum była dość puszysta i zakompleksiona, ale z tamtej Pauliny nie zostało praktycznie już nic. Stała się zupełnie inną osobą, z czego jest bardzo dumna. Kiedy wpada na Igora – swoją miłość z czasów szkolnych, jest lekko oszołomiona. Jeszcze bardziej, gdy okazuje się, że mężczyzna ma zostać nowym naczelnikiem w gazecie, w której pracuje. Igor jej nie poznaje, kiedyś był chamski, niemiły, a Paulinę widział tylko, jak potrzebował zadania z matmy, nawet nie nazywał jej po imieniu, a „ej”.
Kobieta wpada mu w oko, a i on jej nie jest obojętny. Myślała, że tą miłość ma dawno za sobą, okazało się, że nie ma. Igor również się bardzo zmienił. Stał się miły, opiekuńczy, a jego wspaniałe oczy i cudowny głos nadal sprawiają, że serce Pauliny zaczyna bić szybciej.
Zbliżają się do siebie powoli, ale przeszłość nie pozwala o sobie zapomnieć. Spotykają wspólnego znajomego ze szkoły i prawda wychodzi na jaw. Co zrobi Igor, gdy się dowie, że się znali? Jakie tajemnice ujrzą jeszcze światło dzienne? Czy tych dwoje będzie razem?

Historia, która zdecydowanie skradła moje serce. Bardzo podobał mi się zarówno wątek Pauliny i Igora, jak i te poboczne. Przyjaciółka kobiety, która myślała, że straciła miłość swojego życia, a okazuje się, że jej narzeczony jest chory i odszedł, aby nie cierpiała. Inna historia „poboczna” o koleżance z pracy, która jest tłamszona przez męża, na co mu pozwala, a gdy się buntuje, okazuje się, że w końcu odnajduje szczęście i to z własnym mężem. Wszytko, razem tworzy bardzo ciekawą książkę, od której bardzo ciężko się oderwać.

Bohaterowie bardzo ciekawi i zdecydowanie dający się lubić. Czasami popełniający błędy, podejmujący decyzję, z którymi osobiście się nie zgadzam, ale to sprawia, że są realistyczni, bo przecież nikt nie jest ideałem :).

Książka pt.: „Czekałam na Ciebie” bardzo mi się spodobała. Przeczytałam ją z ogromną przyjemnością, całkowicie pochłonięta historią Pauliny i Igora. Zdecydowanie zachęcam do przeczytania, warto.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Jaguar oraz na FB.

Książkę pt.: „Czekałam na Ciebie” znajdziecie TU.

9 komentarzy:

  1. Oj bardzo ciekawa ksiazka idealna do poczytania nw oststnie letnie wieczory

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ksiazki kocham polskich autorow ta tez polecammisie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sam tytuł kusi mnie do przeczytania A do tego taka cudna recenzja ... Z pewnością zajrzę

    OdpowiedzUsuń
  4. tytuł mi się podoba, a ksiązką dosyc się zapowiada ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny tytuł i historia taka z życia wzięta

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten obyczajowy romans zdecydowanie jest wart przeczytania :) Ciepło,prostota,ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka fajna historyjka z miłością w tle, taka niby prosta ale pełna emocji, zawirowań . Takie to ja lubie czytać

    OdpowiedzUsuń
  8. książkę na pewno panie chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń