czwartek, 22 sierpnia 2019

CutisHelp Polska Emulsja do mycia ciała i włosów - OPINIA


Zapraszam na opinię o CutisHelp mimi Emulsji do mycia ciała i włosów, jaką otrzymałam od CutisHelp Polska.




Emulsja ma dość gęstą konsystencję, dobrze się pieni i jest wydajna. Osobiście używałam jej nie tylko do mycia synka, ale również zamiast płynu do kąpieli i pianą, która powstała w wodzie młody bez problemu mógł się umyć.

Zapach dość delikatny, osobiści średnio mi przypadł do gustu. Jednak w przypadku produktów dla syna zapach jest na ostatnim miejscu, a ten uznałabym za „znośny” i dość szybko znikający całkowicie więc nie jest według mnie wadą.

Emulsja doskonale radzi sobie ze swoim zadaniem, czyli oczyszczaniem skóry zarówno po codziennych zabrudzeniach (np. pocie), jak i takich po intensywnym dniu (np. graniu w piłkę po deszczu gdzie całe ciało pokrywa błoto i trawa). Po umyciu skóra jest miękka i delikatna, a syn stwierdził, że dłuższy czas nie swędzi, nawet przy upałach, co dla niego jest bardzo ważne. Przy regularnym używaniu zauważyłam zdecydowaną poprawę skóry, rzadsze i mniejsze nowe wysypki, a przez to, że syn ich praktycznie nie drapie, nie tworzą się rany otwarte.

Opakowanie dość ładne i wygodne w użyciu. Zakrętka zamykana metodą „klik” z antypoślizgowym kółeczkiem.

U nas emulsja spełniła wszystkie oczekiwania, a nawet okazała się jeszcze lepsza, niż chciałam (niwelowanie uczucia swędzenia). Na pewno jeszcze nie raz po nią sięgnę (w odstępach czasu, niestety mamy ten problem, że jeśli użyjemy 2 opakowań, po zużyciu 1.5 przestaje działać, jakby skóra się przyzwyczajała :( ). Polecam.



Zalety:
  • Spełnia swoje zadanie.
  • Wydajna.
  • Niweluje uczucie swędzenia.
  • Wygodne opakowanie.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę CutisHelp Polska oraz na FB.

CutisHelp mimi Emulsję do mycia ciała i włosów znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Cieawy produkt warto taki mieć czasem dzieci maja podrazniona skore i warto mieć coś delikatnego a zarazem skutecznego do mycia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne opakowanie dobrze ze sie sprawdzila w waszym przypadku

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn do mycia ciała i włosów 2w1 świetne rozwiązanie Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta marka ma same dobre opinie :) Emulsja się sprawdziła a przy Ksawcia AZS to ciężko dobrać coś naprawdę odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. poręczne opakowanie, emulsja bardzo fajna, same pozytywy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry produkt. Zresztą ostatnio tę markę poznałam dzięki wygranemu konkursowi u Ciebie i jestem pod ogromnym wrażeniem. Ta emulsja musi być rewelacyjna skoro sprawdza się przy atopiku. Sama mam takich dwóch w domku trzeba wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna marka dermokosmetyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam iż osobno wolę kosmetyki do ciała i osobno do włosów.

    OdpowiedzUsuń