wtorek, 23 lipca 2019

Wydawnictwa Videograf SA Książka pt.: "Zapomnij o mnie” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Zapomnij o mnie”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Videograf.



Marco ma wszystko to, o czym wielu marzy – bogatego ojca, przyjaciół i wspaniałą dziewczynę. Traci jednak to wszystko, praktycznie w jednej chwili. Jego ojciec traci majątek, a po niedługim czasie popełnia samobójstwo (a raczej tak wszyscy myślą), przyjaciele okazują się fałszywi, a jeden z nich zabiera mu dziewczynę. Załamany, samotny, bez przyszłości odpuszcza miasto, by po latach wrócić jako bogaty mężczyzna, chcący się zemścić. Jest pełny nienawiści, a jednocześnie dalej kocha Ginę, mimo wielu prób nie potrafi o niej zapomnieć. Nic jednak nie okazuje się takie, jak się wydawało być. Wiele tajemnic, ukrywanych przez lata pomału wychodzi na jaw. Kobieta jest nieszczęśliwa, a mimo to, dalej kwi w małżeństwie. Czy Marco dokona zemsty? Czy jego ojciec naprawdę popełnił samobójstwo? Dlaczego Gina zostawiła go, wtedy kiedy najbardziej jej potrzebował? Czy miłość po tylu latach ma jeszcze jakąś szansę?

Książka czytamy w czasie teraźniejszym ze wplecionymi wątkami z przeszłości. Zdecydowanie przypadło mi to do gustu. Poznajemy nie tylko historię, jaka się dzieje teraz, ale również dowiadujemy się dokładnie, co stało się wcześniej, co sprawiło, że pewne rzeczy się wydarzyły.

Bohaterowie ciekawi i realni. Śmiało, można się z nimi utożsamiać, przeżywać wspólnie zdarzenia. Zdecydowanie ich polubiła, choć kobietę dopiero pod sam koniec, kiedy poznałam jej motywy działania.

Historia zdecydowanie ciekawa, wciągająca. Czyta się ją szybko, przeżywa razem z bohaterami. Wywołuje bardzo dużo emocji, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych (szczególnie do niektórych osób drugoplanowych). Nie raz podczas czytania pojawiły się w oczach łzy wzruszenia.

Książkę przeczytałam w jeden wieczór, nie mogąc się oderwać. Chciałam od razu poznać całą historię, dowiedzieć się zarówno jak się to wszystko zaczęło (czym kierowała się Gina), jak i jak się skończy. Uważam, że warto po nią sięgnąć i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Videograf SA oraz na FB.

Książkę pt.: „Zapomnij o mnie” znajdziecie TU.

9 komentarzy:

  1. Opis bardzo ciekawy aż się chce przeczyatc ksiażke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wciągająca ksiązka się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno czyta się ją jednym tchem

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tytuł,zazdroszczę ludziom którzy mają czas na czytanie,naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  5. książka z opisu wygląda na wciągająca, myślę że trzeba się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widać że panie są chętne na jej przeczytanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze napisany erotyk,wszystko ze sobą gra,jest smak i jakość napisanej treści :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Historia dość ciekawa i myśle że i mnie by wciągnęła

    OdpowiedzUsuń