środa, 17 lipca 2019

Kneipp Esencja do kąpieli Na zimną porę roku Eukaliptus - OPINIA


Zapraszam na opinię o Esencja do kąpieli Na zimną porę roku Eukaliptus, jaką otrzymałam od Kneipp.





Co prawda do zimy dość daleko, ale ja jestem zdolna i ostatnio mam gardłowo-katarowe problemy. Już nie raz przekonałam się o cudownym działaniu, kąpieli z różnymi dodatkami dlatego postanowiłam zobaczyć czy aby esencja do kąpieli Na zimną porę roku Eukaliptus nie pomoże chociaż troszkę. To była bardzo dobra decyzja. Już podczas kąpieli oddychało mi się zdecydowanie lepie, a po niej czułam się idealnie utulona do snu i chociaż gardło nie przestało boleć całkowicie, byłam w stanie przełknąć ślinę. Spało mi się bardzo przyjemnie, bez budzenia się co paręnaście minut.

Zapach bardzo przyjemny, ziołowy. Osobiście bardzo lubię takie zapachy. Przypomina mi zapach z dzieciństwa, olejku, który rodzice kropili piżamkę, kiedy mnie męczyło przeziębienie.

Wydajność bardzo duża. Wystarczy jedna zakrętka na wannę pełną wody, aby kąpiel była bardzo aromatyczna i przyjemna.

Esencja nie wysusza skóry, a wręcz przeciwnie, przy mojej skórze bezproblemowej nie potrzebuję używać dodatkowych „nawilżaczy”. Po kąpieli jest miękka, delikatna i bardzo przyjemna w dotyku.

Opakowanie to szklana, ładna buteleczka. Jest nie duża, więc nie zajmuje dużo miejsca na półeczce w łazience.

Nie mam pojęcia jak esencja do kąpieli Na zimną porę roku Eukaliptus, sprawdzi się zimą (ale na pewno się dowiem), natomiast do walki z letnim przeziębieniem okazała się idealna :). Ze swojej strony z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Idealna na letnie przeziębienie.
  • Wydajna.
  • Ładne i nieduże opakowanie.
  • Wspaniały zapach.
  • Nie wysusza skóry.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp oraz na FB.

Esencję do kąpieli Na zimną porę roku Eukaliptus znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Oj i umnie by sie sprawdzic musiala a zapach musi byc fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach eukaliptusa i również stosuje od czasu do czasu podczas kąpieli, będę musiała wypróbować olejek tej firmy jeszcze go nie miałam Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Wanny ne mam więc nei mam jak się wykąpać w takiej esencji ale mysle żę znalazłabym inny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, to muszę spróbować dopuki mam wanne

    OdpowiedzUsuń
  5. do wanny taki olejek bardzo się przyda

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj przydałby mi się na jesienne przeziębienia taki olejek...trzeba wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny olejek do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna emulsja relaksujaca

    OdpowiedzUsuń
  9. Musi być niezły relaks,delikatny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam produkty Kneipp :) Koniecznie taką esencję kupię sobie na okres jesienno-zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna perełka kosmetyczna. Dzięki za polecenie. Przyda się na zbliżające się chłody

    OdpowiedzUsuń
  12. idealny płyn na relaksującą kąpiel we wannie

    OdpowiedzUsuń