niedziela, 28 lipca 2019

HarperCollins Polska Książka pt.: „Morderstwo po północy” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Morderstwo po północy”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins Polska.




Mitfordowie są arystokratyczną rodziną żyjącą w latach 20 XX wieku. W ich posiadłości właśnie odbywa się wielkie przyjęcie z okazji 18 urodzin ich córki – Pameli. Młodzież bierze udział w „Polowaniu” - zabawie polegającej na znalezieniu skarbu, do którego prowadzą zagadki. Nagle zabawę przerywa krzyk, jak się później okazuje pokojówki Dulcie Long, która stoi nad zwłokami Adriana Curtisa. Wszelkie podejrzenia spadają na nią, jednak znajduje się osoba, która w to nie wierzy — pokojówka Mitfordów – Luisa Cannon. Wraz z zaprzyjaźnionym policjantem postawiania zrobić własne śledztwo. Nic nie jest takie, jak wydawało się na początku, a im bliżej rozwiązania zagadki, tym robi się niebezpieczniej. Kto jest prawdziwym mordercom? Dlaczego Adrian zginął? Jakie tajemnice ujrzą światło dzienne?

Książka pełna tajemnic, zagadek, nienawiści, dwulicowości, nieufności, ale jednocześnie, wiary w niewinność, szukania sprawiedliwości. Podczas czytania wciąga, daje dużą dawkę emocji.

Bohaterowie ciekawi, choć momentami dość denerwujący swoim postępowaniem, wyborami, a czasem i niezdecydowaniem :).

Książka mnie przypadła do gustu. Historia mnie wciągnęła, zaciekawiła i zaskoczyła zakończeniem (no cóż, może jestem mało domyślna, ale ja do prawie samego końca nie byłam pewna, jak pewne zagadnienia się rozwiążą). Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę HarperCollins Polska oraz na FB.

Książkę pt.: „Morderstwo po północy” znajdziecie TU

11 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie chętnie bym przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  2. Gatunek książki jaki uwielbiam czytać. Więc kolejny tytuł muszę zapisać sobie ,bo już po recenzji przyciągła moją uwagę Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tytuł, z chęcią przeczytalabym taki typ książki

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa choć nie przepadam za takimi ksiązkami ale mogłabym poczytac

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam nie moja bajka,zapewne wciąga ale nie lubię takich klimatów.

    OdpowiedzUsuń
  6. sam tytuł niezwykle ciekawy, a opis z pewnoscią zachęca jeszcze bardziej do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje klimaty...uwielbiam takie historie z morderstwem w tle!
    Dreszczyk emocji bezcenny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Całą książkę na pewno można przeczytać z wielkim zainteresowaniem,kartka po kartce :) Wpisuję ją sobie na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To coś dla mnie, jest ten dreszczyk emocji, morderstwo w tle, zagadka do rozwikłania. Zapisuje tytuł by przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna książka kryminał,ma swój klimat

    OdpowiedzUsuń