środa, 31 lipca 2019

Faberlic-Piękna Ja Witaminowy żel pod prysznic Kwi i Awokado - OPINIA


Zapraszam na opinię o Witaminowym żelu pod prysznic Kwi i Awokado, jaki otrzymałam od Faberlic-Piękna Ja.


Żel ma gęstą konsystencję, bardzo dobrze się pieni i jest wydajny.

Opakowanie jest nieduże, znajdziemy w nim 200 ml żelu. Doskonale zda egzamin na wszelkie wyjazdy, nie zajmując dużo miejsca w bagażu.

Zapach słodki z dobrze wyczuwalnym zapachem kiwi. Średnio intensywny, na skórze wyczuwalny jakiś czas po użyciu. Pomimo że nie przepadam za słodkimi zapachami, ten przypadł mi do gustu, ale w chłodniejsze dni. Według mnie to nie jest zapach na upały :).

Żel doskonale spełnia swoje zadanie, czyli usuwa codzienne zanieczyszczenia ze skóry. Nie powoduje podrażnień i innych reakcji alergicznych, nawet jak go używam na skórze po goleniu. Nie wysusza skóry.

Żel zdecydowanie przypadł mi do gustu i z przyjemnością polecam.


Zalety:
  • Przyjemny, owocowy zapach.
  • Dobrze się pieni.
  • Dość gęsta konsystencja.
  • Wydajny.
  • Małe, wygodne opakowanie.
  • Nie podrażnia, nie uczula.
  • Doskonale oczyszcza z codziennego „brudu”.
  • Nie wysusza skóry.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Faberlic-Piękna Ja.

12 komentarzy:

  1. Ciekawy zapach , radzi sobie z oczyszczeniem skóry, nie podrażnia z przyjemnością bym wypróbowała Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na stronę Piękna Ja. Żele w super cenach☺️☺️

      Usuń
  2. Ciekawy zapach a kiwi kocham jeśc wieć taki żel z przyjemnościa bym używała

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na stronę Piękna Ja. Duży wybór zapachów w super cenach

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie małe opakowania, również lubię dobrze pieniace się, fajny zapach. Cóż chcieć więcej

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmysłowe owoce,muszą bosko pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach kiwi i awokado musi być obłędny :) Małe opakowanie ale wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zapach musi być cudny. Fajne jest to że dobrze się pieni i jest wydajny

    OdpowiedzUsuń