piątek, 26 lipca 2019

Bee.pl - sklep dla Ciebie i Twojej rodziny Odżywcze mydło do ciała i rąk z cedrem syberyjskim BABUSZKA AGAFIA - OPINIA


Zapraszam na opinię o odżywczym mydle do ciała i rąk z cedrem syberyjskim BABUSZKA AGAFIA, jakie otrzymałam od Bee.pl - sklep dla Ciebie i Twojej rodziny.



Zacznę od zapachu, który zdecydowanie mi przypadł do gustu, szczególnie w czerwcowe upały jest super. Średnio intensywny, z cytrusową nutą, zdecydowanie orzeźwiający. Na skórze pozostaje jeszcze jakiś czas po użyciu.

Konsystencja dość gęsta. Mydło dobrze się pieni i jest bardzo wydajne.

Po umyciu skóra jest oczyszczona, miękka i miła w dotyku. Mam również przyjemne uczucie świeżości. Przy mojej skórze bezproblemowej nie mam potrzeby używania dodatkowych „nawilżaczy”.

Opakowanie jest dość ładne i zdecydowanie praktyczne. Dzięki pompce jest wygodne w użyciu, a jej blokada daje nam gwarancję, że nie naciśniemy, przypadkowo wylewając.

Jest bardzo delikatne dla skóry. Nie powoduje podrażnień, uczuleń ani żadnych innych reakcji alergicznych.

Moim zdaniem mydło jest idealne. Można go używać zarówno do mycia rąk, jak i całego ciała. Ze swojej strony polecam.



Zalety:
  • Śliczny zapach.
  • Wydajne.
  • Ładne i wygodne w użyciu opakowanie.
  • Oczyszcza, nawilża.
  • Nadaje skórze miękkości i delikatności.
  • Nie podrażnia, nie uczula.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Bee.pl - sklep dla Ciebie i Twojej rodziny oraz na FB.

Odżywcze mydło do ciała i rąk z cedrem syberyjskim BABUSZKA AGAFIA znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. Oj o dobre mydło trudno zwłaszcza w płynie bo zwykle wysusza ale sa i takie co sa dobre. Niestety ja tych pompek nei za bardzo lubie , ułatwiają ale lubią sie czasem zacionać alebo ja mam pecha do takich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybór mydeł w płynie coraz większy ale niestety nie każde pasuje do mojej skóry. Po opini tego mydełka z pewnością zachwycił by mnie jak i moją skórę nie tylko zapachem ale nawilżeniem jej i brakiem podrażnia Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapewne super zapach skoro jest świeży idealny na letnia pogoda

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam cytrusowe nuty są bardzo rześkie i świetnie wkomponują się w skórę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna marka kosmetyczna...uwielbiam!
    Warto postawić na tego typu produkty!
    Polecam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki Babuszki Agafii,szczególnie szampony :) Naturalna pielęgnacja-to jest to! Na pewno to mydło chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta marka ma naprawdę wiele fajnych kosmetyków po które warto sięgnąć. Znam kilka. Dziś mi pokazałaś że również te mydło jest warte uwagi. Lubie takie orzeźwiające zapachy i mydła które nie wysuszają

    OdpowiedzUsuń