środa, 10 lipca 2019

Bee.pl - sklep dla Ciebie i Twojej rodziny TEEKANNE Herbata czarna. Earl Grey Cytryna - OPINIA


Zapraszam na opinię o TEEKANNE Herbacie czarnej, Earl Grey Cytryna, jaką otrzymałam od sklepu Bee.pl - sklep dla Ciebie i Twojej rodziny.



Pewnie jestem jedną z nielicznych osób, która nie przepada za czarną herbatą. Sięgam po nią od wielkiego święta, za to mój mąż uwielbia. Dla niego herbata jest podstawowym napojem nie zależnie czy mamy środek zimy, czy upalne lato. Herbata czarna, Earl Grey Cytryna firmy TEEKANNE przypadła mu do gustu, szczególnie jej cytrynowy aromat.

W smaku jest idealna, odpowiednio intensywna, a mąż lubi te mocniejsze. Cytrynowa nuta nadaje jej świeżości, a jednocześnie nie zabija smaku, co często się zdarza w przypadku herbat z dodatkiem cytryny.

W opakowaniu znajdziemy 20 torebek z herbatą, a każda w oddzielnym opakowaniu, co jest zdecydowanym plusem. Po pierwsze możemy ją wziąć z sobą i napić się ulubionej herbaty poza domem (oczywiście tam, gdzie będzie dostęp do gotującej się wody). Po drugie takie rozwiązanie sprawia, że nie traci aromatu. Po trzecie jest to higieniczne, nawet przez przypadek nie dotykamy innych torebeczek, a więc nie zostawiamy na nich bakterii.

Mąż stwierdził, że jest aromatyczna, mocna i smaczna. Z chęcią jeszcze nie jednokrotnie po nią sięgnie. Polecamy.


Zalety:
  • Każda herbata w oddzielnym opakowaniu.
  • Smaczna.
  • Dość mocna.
  • Z cytrynowym aromatem.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Bee.pl - sklep dla Ciebie i Twojej rodziny oraz na FB.

TEEKANNE Herbatę czarną. Earl Grey Cytryna znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. Ja także nie pijam czarnej tzn uwielbiam herbaty ale przestawiłam się na zieloną za to mój mąz tylko czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkiego rodzaju herbaty. Jestem bardzo ciekawa smaku tej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię czarną herbatę piję prawie każdego dnia ta z pewnością by mi smakowała i dodatkowo pakowana w osobne torebki idealne rozwiązanie Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj warto pic kazda pid kazda pistacia dodatkiem kocham i wpadne do twojego meza

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio nie pijam herbat, jedynie kawy. Moje dzieci czasem piją

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię herbatę jak Twoj mąż czy lato nie lato, czarna najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Aniu lubię czarną herbatę a z dodatkiem nuty cytryny na pewno jest przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam odmianę tej herbaty,jest pyszna

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko piję herbatę, wole kawę inkę, bądź jakies ziółka typu mięta , pokrzywa. Polecę wiec mężowi

    OdpowiedzUsuń
  10. wolę kawę ale moze ta herbata też bedzie mi smaczna

    OdpowiedzUsuń