sobota, 29 czerwca 2019

Lisap Milano Polska Szampon Lisap Fashion Light - OPINIA


Zapraszam na opinię o szamponie Lisap Fashion Light, jaki otrzymałam od Lisap Milano Polska.


Do moich włosów przetłuszczających szampon zdecydowanie się nie nadaje i dlatego do testów otrzymała go mama, a opinia jest jej oczami.

Zapach delikatny, w opakowaniu lekko wyczuwalny, na włosach praktycznie wcale.

Konsystencja średnio gęsta, przez co użycie nie sprawia problemów. Szampon nie „spływa” z włosów ani nie przecieka między palcami. Pieni się średnio, co ma swoje plusy i minusy. Wydajność jest troszkę mniejsza niż przy tych doskonale pieniących się, ale łatwiej go wypłukać z włosów.

Do mamy włosów jest doskonały. Nie obciąża ich, nie powoduje puszenia się, nie powoduje nadmiernego przetłuszczania. Włosy po umyciu są czyściutkie, bardzo miłe w dotyku, miękkie i delikatne.

Opakowanie jest dość ładne, utrzymane w jasnym różu. Zamykane metodą klik, wygodne w użyciu.

Mama bardzo szampon przypadł do gustu, stwierdziła, że uwielbia włosy, gdy je nim umyje. Polecamy.


Zalety:
  • Oczyszcza.
  • Pielęgnuje.
  • Nie obciąża.
  • Nie powoduje puszenia się czy elektryzowania.
  • Wygodne i ładne opakowanie.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Lisap Milano Polska oraz na FB.

Szampon Lisap Fashion Light znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ale też mam przetłuszczające się chociaż tylko u nasady reszta to raczej przesuszone

    OdpowiedzUsuń
  3. O i dla mnie sie nie nada przy dlugich i przetluszczających

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt ale również nie do moich włosów Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty tej marki kosmetycznej, kilka z nich już przetestowałam.
    Polecam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za kolejną rzetelną recenzję,dla mnie również ten szampon nie będzie dobry.

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno panie będą chętne na jego wypróbowanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla moich niestety się nie na da

    OdpowiedzUsuń
  10. Light sama nazwa mówi za siebie delikatny,nie obciąża włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam kilka produktów tej marki i były ok. Niestety tez mam włosy przetłuszczające się wiec pewnie ten szampon by i u mnie się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń