poniedziałek, 24 czerwca 2019

Kneipp Esencja do kąpieli Lawendowe sny - OPINIA


Zapraszam na opinię o Esencja do kąpieli Lawendowe sny, jaką otrzymałam od Kneipp.



Aromatyczną kąpiel kocham niezależnie od pory roku, chociaż latem wolę wersję z chłodną wodą. Dużo pachnącej wody daje mi chwilę dla siebie, odpoczynek od codzienności, relaks. Dzięki esencji do kąpieli Lawendowe sny właśnie taką kąpiel otrzymuję.

W niedużej szklanej buteleczce znajdziemy 100ml produktu. Pewnie pomyślicie, że bardzo mało. Wcale nie, esencja jest bardzo wydajna, a zawartość opakowania starcza na aż około 10 kąpieli w wannie pełnej wody. Wystarczy dodać jedną zakrętkę, więc wydajność jest bardzo duża.

Po dodaniu esencji do wody zmienia ona kolor na ciemnoniebieską. Jeśli po zakończonej kąpieli od razu użyjemy prysznica i dokładnie opłukamy wannę, nie pozostaną na niej odbarwienia czy zacieki.

Zapach cudowny. Zaraz po dodaniu esencji do wody całą łazienkę wypełnia wspaniały zapach lawendy i utrzymuje się tam naprawdę długi czas. Zapach wycisza, odpręża, relaksuje. Taka kąpiel jest doskonała po ciężkim dniu, zaraz przed snem.

Po kąpieli moja skóra jest miła w dotyku, miękka i delikatna. Nie mam problemów z przesuszoną skórą i w moim przypadku esencja sprawia, że jest na tyle nawilżona, że nie potrzebuję dodatkowych „nawilżaczy”.

Kocham wszelkie dodatki do kąpieli, dzięki którym staje ona się wspaniałym relaksem, oddechem po ciężkim dniu. Kneipp po raz kolejny zachwycił mnie swoim produktem. Dla mnie rewelacja i z wielką przyjemnością polecam.


Zalety:
  • Cudowny, lawendowy zapach.
  • Wydajna.
  • Pozostawia skórę miękką i delikatną.
  • Przy skórze normalnej nie ma potrzeby używania dodatkowych „nawilżaczy”.
  • Nie pozostają przebarwienia na wannie (jeśli od razu użyjemy prysznica do jej opłukania).
  • Relaksuje, odpręża, wycisza.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp oraz na FB.

Esencję do kąpieli Lawendowe sny znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska24 czerwca 2019 13:43

    Chętnie bym wzięła kąpiel w takiej aromatycznej wodzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie uwielbiam kąpiele z dodatkiem olejków a tym bardziej jeśli zapach jest przyjemny i wyczuwalny Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna propozycja kompieli w niebueskuej wodzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałaby się bo kiepsko sypiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Za lawenda nie przepadam aczkolwiek marzy mi się kąpiel

    OdpowiedzUsuń
  6. Lawende od dawna kochałam i kocham do tej pory,każdy produkt z jej zawartością jak dla mnie jest super.

    OdpowiedzUsuń
  7. firma wprowadza na rynek bardzo fajne produkty

    OdpowiedzUsuń
  8. na przyjemną kąpiel każdy ma chęć

    OdpowiedzUsuń
  9. Przetestowałam ten produkt i polecam z czystym sumieniem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki Kneipp są rewelacyjne! Już nie raz miałam okazję się przekonać o sile ich działania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta marka jest fantastyczna. Uwielbiam zapach lawendy i chętnie bym wzięła kąpiel w jej towarzystwie

    OdpowiedzUsuń