poniedziałek, 10 czerwca 2019

Bee.pl - sklep dla Ciebie i Twojej rodziny YOPE Mydło dla dzieci Nagietek - OPINIA


Zapraszam na opinię o YOPE Mydle dla dzieci Nagietek, jakie otrzymałam od sklepu Bee.pl - sklep dla Ciebie i Twojej rodziny.


Mydło w płynie jest produktem niezbędnym w moim domu. Zawsze stoi w łazience „pod ręką”, aby każdy od razu po wejściu lub przy wychodzeniu mógł z niego skorzystać. Mycie rączek to według mnie podstawa i staram się, aby dzieci nabrały nawyk robienia tego zaraz po wejściu do domu, po każdym skorzystaniu z toalety oraz przed jedzeniem.

Nie raz już pisałam, że Ksawery ma problemy skórne, dlatego często jest tak, że ma osobne mydełko. To mydełko mogła używać cała rodzina, a wszystko dzięki temu, że zawiera 94% składników pochodzenia naturalnego.

Opakowanie jest ładne i praktyczne. W kształcie myszki z dużymi uszami spodoba się nie jednemu dziecku, a dozownik sprawi, że używanie jest zdecydowanie łatwiejsze.

Zapach słodki, ale nie mulący. Na dłoniach pozostaje jeszcze dłuższą chwilę po użyciu. Nam zdecydowanie przypadł do gustu.

Konsystencja średnio gęsta. Mydełko doskonale się pieni i nie ma problemu z jego spłukaniem. Jest wydajne.

Doskonale radzi sobie ze swoim zadaniem, czyli oczyszczaniem rączek, a jednocześnie nie powoduje ich wysuszenia, a wręcz przeciwnie, delikatnie je nawilża. Dłonie są nie tylko czyściutkie, ale również delikatne i miłe w dotyku.

Nie powoduje uczuleń czy podrażnień. Jest bardzo delikatny dla skóry, nawet tej z problemami. Mam też wrażenie, że pomaga w jej regeneracji.

Moim zdaniem mydełko jest doskonałe pod każdym względem. U mnie zdało egzamin na 6+ i z przyjemnością polecam.


Zalety:
  • Aż w 95% naturalny skład.
  • Doskonale się pieni.
  • Łatwo się spłukuje.
  • Śliczny zapach.
  • Wydajny.
  • Nie podrażnia, nie uczula.
  • W 100% spełnia swoje zadanie, czyli oczyszcza dłonie.
  • Łagodzi podrażnienia.
  • Nie wysusza skóry.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Bee.pl - sklep dla Ciebie i Twojej rodziny oraz na FB.

YOPE Mydło dla dzieci Nagietek znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. Delikatny o milym zapachu i do tego ladnie wyglada czego chciec wiecej jest idealny

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas nie używamy w płynie bo wiekszosc za bardzo wysusza ale dobrze wiedzieć że są takie co są właśnie co nei wysusza

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały produkt...naturalny , nie uczula i zapach nienachalny...a przy tym wydajny...same zalety ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne opakowanie, nie uczula, idealne mydło

    OdpowiedzUsuń
  5. Same plusy nie podrażnia,nie uczula,wydajny świetny zapach,mega opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny skład,ważne żeby dzieci używały naturalnych kosmetyków.Mydełko na pewno zagości i w mojej łazience.

    OdpowiedzUsuń
  7. Firmę znam miałam i mam środki do sprzątania bardzo fajne naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne dla moich atopików: nie wysusza, nie uczula , nie podrażnia

    OdpowiedzUsuń