środa, 15 maja 2019

Diapason Polska Szamponie do codziennej pielęgnacji włosów z ekstraktem z rozmarynu - OPINIA


Zapraszam na opinię o szamponie do codziennej pielęgnacji włosów z ekstraktem z rozmarynu, jaki otrzymałam od Diapason Polska.


Szampon przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji i nadaje się do każdego rodzaju włosów. Szczerze powiedziawszy, dość rzadko używam takich szamponów, które są do wszystkich włosów. Powodem są moje przetłuszczające się włosy i zazwyczaj po takich szamponach nie mogę dojść z nimi do ładu. Ten odważyłam się użyć, głównie dlatego, że byłam zachwycona maską. Ani trochę nie żałuję decyzji. Szampon okazał się idealny do moich włosów.

Po pierwsze doskonale je oczyszcza, nie obciąża, nie zwiększa intensywności przetłuszczania się, a jednocześnie mam wrażenie, że je nawilża. Kolejne miłe zaskoczenie to delikatność, jaką szampon nadaje włosom, są bardzo miłe w dotyku, a jednocześnie doskonale się układają, nie elektryzują, nie puszą.

Zapach delikatny, mi się podoba. Na włosach praktycznie niewyczuwalny. Niestety nie wiem, do jakiego zapachu go porównać.

Konsystencja dość gęsta. Szampon doskonale się pieni i jest bardzo wydajny.

Opakowanie to plastikowa buteleczka z zamknięciem typu „klik”. Jest spora, mieści aż1000ml szamponu. W użyciu jest wygodna.

Z szamponu jestem bardzo zadowolona. Znalazłam w nim bardzo dużo zalet i ani jednej wady. Z przyjemnością polecam.




Zalety:
  • Do każdego rodzaju włosów.
  • Doskonale oczyszcza.
  • Nadaje włosom miękkość i delikatność.
  • Włosy nie puszą się i nie elektryzują, dobrze się układają.
  • Aż 1000 ml w opakowaniu.
  • Wydajny.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Diapason Polska.

15 komentarzy:

  1. Bardzo rzadko sięgam po tego typu szampony ale ten mnie zaciekawił i bym go również spróbowała Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też najczęściej używam szamponów do włosów przetłuszczających się.
    Ten produkt mnie zainteresował, same zalety 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zwykle używam szamponó zwykłych tych tanich , podsawa u mnie to odzywka musi byc dobre ale dobrze wiedzieć że jest taki szampon bo ciekawi mnie ten rozmaryn w nim

    OdpowiedzUsuń
  4. O szampony to mój ulubiony temat

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem, jakby się sprawdził na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  6. moje włosy też bardzo wymagalne i ciekawe czy by się u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba muszę go wypróbować bo też mam takie włosy jak Ty to może i mnie przypasuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa recenzja,ale jednak uważam że jak jest do każdego rodzaju włosów to mimo wszystko mnie to nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam firmy, moze bylby dobry dla mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze nigdy szamponu z ekstraktem z rozmarynu.Jak do każdego rodzaju włosów to muszę koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. panie widzę że są chętne na spróbowanie szamponu,ja używam żelu 2w1

    OdpowiedzUsuń
  12. To dla mnie nowość taki szampon z ekstraktem z rozmarynu

    OdpowiedzUsuń