niedziela, 26 maja 2019

Betterware-Lubię To Żel pod prysznic Romantic Moments - OPINIA


Zapraszam na opinię o Żelu pod prysznic Romantic Moments, jaki otrzymałam od Betterware-Lubię To.



Zapach wspaniały. Doskonale wyczuwalny zapach pomarańczy z lekką nutą goździków. To połączenie zdecydowanie przypadło mi do gustu. Intensywność jest dość duża. Zapach roznosi się po łazience pod czas używania, a później jego delikatna nuta pozostaje na skórze.


Konsystencja dość gęsta. Żel doskonale się pieni, przez co wydajność jest dość duża.


Swoje zadanie spełnia w 100%. Delikatnie, a jednocześnie skutecznie oczyszcza skórę, pozostawia ją czyściutką, mięciutką i delikatną. Przy mojej skórze bezproblemowej, nie ma konieczności używania dodatkowych „nawilżaczy”.


Opakowanie ładne i wygodne w użyciu. Bez problemu można otworzyć i zamknąć jedną już mokrą ręką, nie ślizga się w dłoni.


Żel z pięknym zapachem i samymi zaletami. Zdecydowanie go polubiłam i z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Śliczny zapach.
  • Dość gęsty.
  • Dobrze się pieni.
  • Wydajny.
  • Pozostawia skórę miękką i delikatną.
  • Delikatnie a skutecznie oczyszcza.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Betterware-Lubię To oraz na FB.

Żel pod prysznic Romantic Moments znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. Piękne połączenie zapachu pomarańczy i goździków �� zapach wyczuwalny uwielbiam takie żele pod prysznic Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach gożdzików przypomina mi zimowa potrę a połaczenia z pomarańczą musi dac super efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zapachy zeli

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomarańcza super, uwielbiam, a goździki niekoniecznie, może to być ciekawe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest gęsty także musi być wydajny,do tego ładny zapach,ciekawe opakowanie,wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach pomarańczowy...a z goździkami to dopiero rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mialam jeszcze żadnych kosmetykow tej firmy, ale jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Wierzę Aniu,że ten żel jest fantastyczny.Gęsty,wydajny a zapach na pewno obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne połączenie zapachów ,żel musi być fajny

    OdpowiedzUsuń
  10. Żel którego zapach od razu skojarzył mi się ze świetami. Uwielbiam zapach pomarańczy

    OdpowiedzUsuń