sobota, 27 kwietnia 2019

BRUMM - kosmetyki samochodowe i akcesoria Pianka Czysta Tapicerka - OPINIA


Zapraszam na opinie o piance Czysta Tapicerka, jaką otrzymałam od firmy Brumm.




Pianka zdecydowanie daje radę. Radzi sobie zarówno ze „świeżymi” plamami, jak i takimi, co swoje odczekały. Powierzchni zostaje czyściutka, bez konieczności uporczywego szorowania. Znalazłam jednak małe „ale”. Należy czyścić całą powierzchnię, a nie tylko kawałek z plamą. Jeśli czyścimy miejscowo widać miejsce czyszczenia.

Opakowanie to plastikowa butelka z atomizerem. Dość ładna i zdecydowanie wygodna w użyciu.

Zapach bardzo delikatny, praktycznie niewyczuwalny.

Wydajność moim zdaniem duża. Nie trzeba nanieść pół opakowania pianki na plamę, aby zniknęła.

U mnie mąż zajmuje się samochodem, również dbaniem o jego czystość, tak więc on testował produkt. Stwierdził, że według niego jest skuteczny, a to, że trzeba wyczyścić całą powierzchnię, mobilizuje (tak pewnie by się nie chciało, zrobiłoby się tylko miejscowo). Polecamy.


Zalety:
  • Skuteczny.
  • Wydajny.
  • Bardzo delikatny zapach.
  • Ładne i wygodne opakowanie.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę BRUMM - kosmetyki samochodowe i akcesoria oraz na FB.

Piankę Czysta Tapicerka znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Produkt przydatny do tapicerki samochodowej jak i w domu Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzic że jest taki dobry środek , co prawda auto to działka meza ale warto wiedzic i polece mu ten srodek

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze poznać opinię o tej piance, więc z chęcią polecę ten produkt mężowi

    OdpowiedzUsuń
  4. coś niezwykle ciekwego, z pewnością poznam bliżej

    OdpowiedzUsuń
  5. Auta nie mam ale wiedza może mi sie przyda

    OdpowiedzUsuń
  6. będę musiał też sprawdzić tą piankę

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zapach,wygodna butla i skuteczny,super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę pokazać mężowi ten wpis, bo to on dba o autko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygodna butelka,przyjemny zapach i przede wszystkim skuteczność działania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A któryś usunie zapach benzyny? wylało mi się trochę ostatnio. Wyczywałam tu jak sobie z tym poradzić https://neutralizatoryzapachu.pl/blog/usuwanie-zapachu-benzyny-jak-to-zrobic/, chyba bez profesjonalnego produktu nie da rady.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi się, że jeśli chodzi o temat dbania o tapicerkę, to warto jest kupić sobie tego typu https://terazauto.pl/pokrowce-mercedes dobrej jakości i wytrzymałe pokrowce, które waszą tapicerkę uchronią przed zniszczeniami

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Plamy na tapicerce samochodowej to prawdziwe utrapienie. Tylko kosmetyki dobrej jakości potrafią sobie z nimi poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja usunąłem trudną plamę na tapicerce w samochodzie dzięki kosmetykom ze sklepu internetowego https://zadbanabryka.pl/auto-detailing/. Te produkty świetnie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Próbowałaś może włoskich kosmetyków marki MAFRA? Jeśli nie to polecam sobie teścik zrobić bo osobiście jestem nimi zachwycony. Wieloletnie auto udało mi się doprowadzić do czystości i pięknego połysku

    OdpowiedzUsuń