niedziela, 10 marca 2019

Wydawnictwo Rebel Gra Mam oko - OPINIA


Zapraszam na opinię o grze Mam oko, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Rebel.






Tasujemy karty i rozdajemy je uczestnikom. Jednocześnie każdy wykłada po jednej karcie. Zadaniem graczy jest jak najszybsze odnalezienie pary takich samych przedmiotów, które są różnego koloru. Osoba, której się to uda jako pierwszej, zgarnia wszystkie karty ze stołu. Wygrywa ten, kto uzbiera najwięcej kart.

Zasady są bardzo proste. Instrukcja jasna i zrozumiała, z jej pomocą wystarczy dosłownie minuta, aby zrozumieć, o co w grze chodzi.

Elementy ładne i kolorowe. Zdecydowanie przyciągają wzrok i zachęcają do grania.

Karty doskonale wykonane. Wytrzymałe, nie wyginają się, nie łamią (oczywiście używane zgodnie z przeznaczeniem).

Opakowanie nieduże, co dla mnie jest zdecydowaną zaletą. Nie zajmie dużo miejsca, a przy większej ilości gier jest to znaczące.

Gra Mam oko bawi i uczy. Dzięki niej ćwiczymy m.in. spostrzegawczość, szybkość reagowania.

U nas zdała egzamin na 6. Gra Mam oko to proste zasady, wspaniała zabawa, małe opakowanie, ładne i solidne elementy. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
  • Proste zasady.
  • Uczy i bawi.
  • Małe opakowanie.
  • Ładne i solidne elementy.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę REBEL.pl oraz na FB.

Grę Mam oko znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Fajna i nie trudne ma zasady z pewnością przyciągnie uwagę graczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy podobną tylko karty sa okragle. Bardxo lubimy w nia grać

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna gra, która bawi i uczy z prostymi zasadami

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna fajna gra i ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gra w której chętnie by każdy spróbował zagrać

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna gra dla dzieci, z pewnością spodobałaby się córkom

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie powiem ciekawa gra i na pewno znajdzie chętnych.
    Proste zasady gry to jej duży atut.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta gra. Na duży plus są proste, zrozumiałe zasady. Dzięki niej rozwijamy spostrzegawczość, logiczne myślenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste zasady to duży atut :) Gra bawi i uczy,nie zajmuje dużo miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda na ciekawą grę,przyciąga wzrok

    OdpowiedzUsuń