środa, 20 marca 2019

Wydawnictwo Media Service Zawada Książeczka pt.: "Blaze i megamaszyny – dodaj gazu nr. 12" - OPINIA


Zapraszam na opinię o książeczce pt.: „Blaze i Megamaszyny. Dodaj gazu.”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.









W książeczce znajdziemy dużą ilość zadań, które są dość różnorodne. Wraz z bohaterami bajki Blaze i Megamaszyny dziecko będzie się bawić i uczyć. Znajdziemy m.in. zadania z matematyki, kolorowanie, uzupełnianie wzorów itp.

Kolejną według mnie zaletą jest różny poziom trudności zadań. Niektóre pozwalają ćwiczyć wcześniej zdobytą wiedzę, a inne uczą czegoś nowego.

Znajdziemy w niej sporo naklejek, a jak wiadomo, dzieci kochają naklejki.

Strony w książeczce są kolorowe. Przyciągają wzrok i zachęca do rozwiązywania zadań.

Według mnie książeczka bawi i uczy. Będzie wspaniałym prezentem dla małych fanów Blaze i Megamaszyn. Polecam.



Zalety:
  • Zabawa i nauka.
  • Dużo zadań.
  • Kolorowe strony.
  • Naklejki.
  • Różny poziom trudności zadań.
  • Różnorodne zadania.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Media Service Zawada.

Książeczka dostępna na stronie



13 komentarzy:

  1. Ulubiona bajka stba z pewnością książeczka z naklejkami i zadaniami by mu się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  2. Cos dla mojego synka on uwielbia mega maszyny :) chyba bo zmienny jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ksuazka z naklejkami dla kazdego chlopaka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna książka z naklejkami

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta książka ,taka edukacyjna, rozwijająca nasze smyki. Wśród dzieciaków jest dużo fanów Blaze wiec będą zachwycone

    OdpowiedzUsuń
  6. Super propozycja na kreatywne spędzenie czasu przez dziecko

    OdpowiedzUsuń
  7. ulubiona bajka mojej córeczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Syn uwielbia samochody, dzieci uwielbiają naklejki to fakt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa ,idealna dla chłopców,sama czasem z córką oglądałam tą baję .

    OdpowiedzUsuń
  10. propozycja jak najbardziej dla dzieci które się zaczynają uczyć

    OdpowiedzUsuń
  11. Tą bajeczkę z chęcią ogląda mój syn :) Książeczka z zadaniami bawi i uczy,ulubieni bohaterzy bajek nie tylko na ekranach telewizorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sprawa taka książka z zadaniami dla naszych milusińskich...zabawa i nauka w jednym. Wspaniale 😁

    OdpowiedzUsuń
  13. super książka edukacyjna ze znaną bajką

    OdpowiedzUsuń