czwartek, 14 marca 2019

Diapason Polska Diapason Colore Maska do włosów farbowanych - OPINIA


Zapraszam na opinię o Diapason Colore Maska do włosów farbowanych, jaką otrzymałam od Diapason Polska.




Maska mieści się w wygodnym i dość ładnym opakowaniu. Plastikowy słoiczek z szerokim otworem sprawia, że nie ma problemu z jej wydostaniem do samego końca. Pod zakrętką znajdziemy dodatkową, plastikową zatyczkę, która chroni maskę przed przypadkowym wylaniem się.

Zapach śliczny. Dość intensywny w opakowaniu, dobrze wyczuwalny podczas używania, a także jakiś czas na włosach. Mnie zapach przypomina zapach wanilii.

Maska jest bardzo wydajna.

Przeznaczona do włosów farbowanych, nie obciąża ich, nie powoduje, że szybciej się przetłuszczają. Przy regularnym stosowaniu przedłuża trwałość koloru, sprawia, że jest ładny i błyszczący. Poprawia się również wizualnie stan włosów, mniej się „puszą”, są miękkie i miłe w dotyku.

Według mnie maska jest bardzo dobra. Osobiście ją polubiłam i polecam.



Zalety:
  • Wygodne opakowanie.
  • Wydajna.
  • Śliczny zapach.
  • Chroni kolor.
  • Nadaje włosom miękkość i delikatność.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Diapason Polska





14 komentarzy:

  1. Dobrze wiedziec o takiej masce. Na rynku jest ich mnóstwo ale nei akzda spełnia swoje zadanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla moich włosów, używam maski, a ta z opini mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie farbuje wlosow ale polece znjomej

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkiego rodzaju maski do włosów,ogólnie wszystkie mają coś w sobie i są skuteczne a do tego jak ładnie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra maseczka do włosów to podstawa ich pięknego wyglądu,dlatego dobrze wiedzieć,że tą warto zakupić i wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne opakowanie, lubię maski do włosów. Maska musi być w mojej pielęgnacji. Na pewno jest dobra

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne opakowanie...zapach i efekty są...czego chcieć więcej.
    Pora poznać tę markę kosmetyczną i wypróbować maskę.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy produkt, akurat włosy farbuje to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne, proste opakowanie. Dobra maska to podstawa odpowiedniej pielęgnacji włosów szczególnie farbowanych.

    OdpowiedzUsuń
  10. z takiego kosmetyku na pewno ucieszyłaby się moja żona

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydajna,chroni kolor,super zapach zatem sprawdza sie w 100% nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam różnych kosmetyków do włosów farbowanych ale szczerze tej maski nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń