czwartek, 28 marca 2019

4health Musli Crunchy - OPINIA


Zapraszam na opinię o Musli Crunchy, jakie otrzymałam od 4health.


Do testów otrzymałam Musli w czterech smakach:
  1. Red Fruit & Chia seeds.
  2. Tropical Fruit & Chia seeds.
  3. Natural & Chia seeds.
  4. Chocolate with Chia seeds.









Każdy ze smaków jest smaczny, ale zdecydowanie numerem jeden jest Chocolate with Chia seeds.

Opakowania bardzo ładne, kolorowe. Zdecydowanie przyciągają wzrok, a na sklepowej półce nie będzie problemów z ich odnalezieniem.

Po otwarciu opakowania zaskoczył mnie m.in. fakt, że w niektórych smakach znajdziemy owoce. Nie są to „drobinki” owoców, jakie często znaleźć można, tylko wielkie kawałki, a nawet całe owoce.

Zawierają nasiona CHIA, które są bardzo bogate m.in. w kwasy Omega. Warto zjadać produkty, które je zawierają.

Doskonale smakuję zarówno same, jak i z mlekiem. Są doskonałym pomysłem na pełnowartościowe, zdrowe śniadania, a także idealną przekąską.

Szczerze muszę się przyznać, że nie przepadam za musli. Do tej pory tylko Amelka jadła tego typu produkty. Musli Crunchy zdecydowanie mnie przekonały, że może być i zdrowo i pysznie. Z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Pyszne.
  • Zdrowe.
  • Duże kawałki owoców, czekolady itp.
  • Jako przekąska do samodzielnego chrupania.
  • Na śniadanie z mleczkiem.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę 4health oraz na FB.

13 komentarzy:

  1. Mniam aż chce sie je zjeśc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie lubię ale mojemu synowi z pewnością by smakowały

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam iż wolę zjeśc sobie normalnego owoca i czekoladę niż takie rzeczy ale to kwestia zdrowia i gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No zrobilas chyba nie jednej z nas smaka

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jadałam tego typu produktów ale z radością pokuszę się na samodzielne przetestowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiamy wszelkiego rodzaju mussli do mleka, więc z pewnością córeczki zajadałyby się również tymi smakami

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie chciałbym wypróbować tę smakowite muesli😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowa i pewnie pyszna przekąska, ale może być też świetnym dodatkiem do deserów

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądaja smakowicie. Uwielbiam tego typu. Mniam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji tego wypróbować.Zdrowy pomysł na śniadanie i przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszą być smaczne każdy znajdzie swój smak musli

    OdpowiedzUsuń