czwartek, 14 lutego 2019

Wydawnictwo RM Książka pt.: "Wtyczka” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Wtyczka”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa RM.


Sarie znajduje się w niewłaściwym czasie, w niewłaściwym miejscu. Wyświadczając chłopakowi przysługę, ładuje się w ogromne tarapaty. Zawozi go w dziwne miejsce, a kiedy po dojechaniu do celu okazuje się, że policja urządziła zasadzkę, chłopak ucieka, zostawiając ją z narkotykami w samochodzie. Sarie z jednej strony nie chce go wydać, z drugiej nie zamierza marnować sobie życia wyrokiem i więzieniem. Zostaje „wtyczką” policji. Dzięki wielkiej inteligencji i sprytowi potrafi wyciągnąć z ludzi wiele cennych informacji, jest wręcz bezcenną „zdobyczą” policji. Czy Sarie uda się ukryć przed gangsterami kim naprawdę jest? Jaki jest naprawdę policjant, który ją zwerbował? Czy od teraz życie Sarie już na zawsze będzie tak wyglądało?

Akcja w książce rozwija się powoli, z każdą stroną jest jej więcej, z każdą bardziej wciąga. Dla mnie to zaleta początkowo można czytać „na luzie”, aby później wciągnęła do tego stopnia, że musimy poznać zakończenie.

Dużo zwrotów akcji, „cięty język”, zaskakujące momenty, a wszystko tak połączone z sobą, że stworzyło dość ciekawą książkę sensacyjną.

Przeważnie sięgam po książki innego typu, co na pewno już zauważyliście. W tej zaciekawił mnie opis, wydawała się ciekawa. Osobiście nie zawiodłam się, a wręcz przeciwnie, „Wtyczka” zachęciła mnie, aby sięgnąć po inne książki tego typu. Ze swojej strony polecam.



Zalety:
  • Akcja rozwija się pomału.
  • Ciekawa.
  • Wciągająca.
  • Dużo zwrotów akcji.
  • Cięty język”.
  • Zaskakujące momenty.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa RM oraz na FB.

Książkę pt.: „Wtyczka” znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Oj nie moj klimat ale wiem komu sie spodoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie aż chce się przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo to moje klimaty kocham takie książki z ciekawością bym ja przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  4. zachęcająca i dosyć wciągająca taka ksiązka

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna książka o bardzo lubię takie opowieści, które trzymają w napięciu i chce się poznać zakończenie

    OdpowiedzUsuń
  6. opinia bardzo zachęca do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  7. Opinia ciekawa i zachecajaca do siegniecia po ksiazke. Lubie takie klimaty i z checia przeczytalabym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze warto poczytać coś innego niż zwykle,by mieć swój pogląd.
    Nowinki nie są mi obce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow no takie książki z szybkim tempem akcji, ciekawą fabułą to ja sobie cenie. Zapisuje bo myśle że nie pożałuje jak po tę lekturę sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy tytuł :) zapewne kolejna książka ktra wciąga nic tylko mieć czas i ponieść się wyobraźnió

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka jest w moim stylu. Lubię takie wciągające historie. Super

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje mi się Aniu,że to naprawdę świetna sensacyjna książka.Historia wciąga powoli aż potem nie można się od niej oderwać :)

    OdpowiedzUsuń