poniedziałek, 4 lutego 2019

Nowości Wydawnictwa Insignis


InSamotniczy żywot trapera w Far Cry. Odkupienie.
Książkowy prequel gry Far Cry 5 27 lutego w księgarniach

Jeśli z niecierpliwością czekaliście na grę „Far Cry. New Dawn” i chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o uniwersum „Far Cry”, mamy dobrą wiadomość. Już 27 lutego ukaże się książkowy prequel piątej części serii, rzucający światło na niektóre z tajemnic społeczności Bram Edenu.

Zamów książkę w przedsprzedaży w najlepszej cenie już teraz!


Autor książki, Urban Waite – dobry człowiek, który pisze o złych rzeczach – rozbudowuje w Far Cry. Odkupienie postaci brutalnych nierzadko samotników, którzy wiodą żywot w trudnych górskich warunkach lub na ranczach, wśród koni. To wolni i odważni ludzie, nieustannie dzierżący broń w ręku. Poznamy między innymi Willa Boyda – myśliwego uratowanego niegdyś przed życiowymi koleinami przez sektę, który przekonuje się, że ​​to, co dzieje się w hrabstwie, jest dalekie od tego, w co wierzył; oraz Mary May – miejscową barmankę, która straciła rodziców w niewyjaśnionych okolicznościach, a jej brat, zachwycony charyzmatycznymi słowami przywódcy Kościoła Bram Edenu, zniknął.

Urban Waite świetnie oddał tło starć Mary May i Willa Boyda z członkami fanatycznego kultu podporządkowującego sobie prawie wszystkich mieszkańców hrabstwa Hope. Jest nim groźna, dzika, ale przy tym niezwykle piękna przyroda gór i lasów Montany.

Nie jest spokojnie. Konfrontacje z grizzly, chwytanie bobrów, rozciągające się w dolinie bezdroża i rwące rzeki metaforycznie współgrają z niełatwymi poszukiwaniami odpowiedzi na pytanie, jak to możliwe, by garstka ludzi – fanatyków – urosła w tak ogromną siłę. Przeciwko wszechwiedzącemu i niebezpiecznemu przeciwnikowi Mary May ma niewielkie szanse. Ale nieoczekiwana interwencja myśliwego Willa sprawi, że jej życie potoczy się zupełnie inaczej. Jego zresztą też.

Nieważne, kto uderzył pierwszy, ale kto odda ostatni cios!






Przez mroczny portal – kolejna książka z serii Blizzard Legends już 13 lutego w księgarniach!
Przeżyj wraz z dobrze znanymi bohaterami dalszą część historii opowiedzianej w „Falach Ciemności”. Ponownie śledź kręte losy Turalyona i Allerii, które zawiodły ich wprost w objęcia Tysiącletniej Wojny. „Przez Mroczny Portal” to pozycja obowiązkowa dla każdego fana Warcrafta II, dodatku do gry World of Warcraft: Burning Crusade, jak i oczywiście całego uniwersum Rzemiosła Wojny!
Zamów książkę w przedsprzedaży w najlepszej cenie już dzisiaj:
Świat Książki http://bit.ly/PortalSK

Druga Wojna zakończyła się sromotną porażką Hordy. Większość orków uciekła z powrotem do Draenoru, skazując się na powolną śmierć w ginącym świecie, a czarodzieje Przymierza rozbili w gruzy Mroczny Portal, czym przekreślili ostatecznie plany podboju Azeroth.
Czy aby na pewno? Chociaż ich śmiercionośne zaklęcie unicestwiło fizyczną formę międzywymiarowej bramy, okazuje się, że nie tak łatwo zniszczyć twór największego maga Azeroth. Chociaż Medivh przed laty pożegnał się ze światem, jego dzieło przetrwało w postaci wąskiej szczeliny, z której wciąż sączy się magia spaczenia, zatruwając krainę ludzi. Były uczeń Medivha, Khadgar, obawia się, że pęknięcie w wymiarach może posłużyć do odbudowy przejścia, dlatego też namawia przywódców Przymierza, aby uszczuplili swe skarbce na potrzeby budowy potężnej Strażnicy Otchłani, która będzie stanowić pierwszą linię obrony w przypadku powrotu Hordy. Mag nie spodziewa się, że wkrótce grube mury twierdzy zostaną wystawione na próbę, a Azeroth ponownie stanie w obliczu zagrożenia.
Ner’zhul, kiedyś mistrz Gul’dana i największy z szamanów, przez dwa lata ukrywał się przed swym ludem pogrążony w głębokiej rozpaczy, obwiniając się za upadek orków, zniewolenie ich przez demony i zagładę Draenoru. Światło nadziei w sercu złamanego mędrca zapalił na nowo rycerz śmierci, Teron Krwawy Bies. Wysnuł śmiały plan, który mógłby stać się ostatnim ratunkiem dla Hordy i szansą na odpokutowanie dawnych win i zdrad Gul’dana.
Horda musi powrócić do Azeroth, aby zdobyć klucz do innych światów i otworzyć drogę niezliczonym podbojom. Jeszcze nigdy stawka nie była tak wysoka. Khadgar, Turalyon i Alleria muszą stanąć nie tylko w obronie Azeroth, ale również innych światów, aby oszczędzić im horroru, jaki zgotowali ludzkim królestwom orkowie. Wodzowie sił Przymierza wkrótce zrozumieją, że jedyną szansą na ostateczne pozbycie się zagrożenia ze strony Hordy będzie wypowiedzenie im wojny w ich macierzystym świecie…

13 komentarzy: