poniedziałek, 4 lutego 2019

ARA Szczecin Balsam MEBLIT Złoty – drzewo sandałowe - OPINIA


Zapraszam na opinię o balsamie MEBLIT Złotym – drzewo sandałowe, jaki otrzymałam od firmy ARA Szczecin.




Kurz na meblach to zmora nie jednej osoby. Czasami ma się wrażenie, że jeszcze dobrze się nie posprząta, a już gdzieś pojawia się ponownie. Balsam do mebli od firmy Ara z dużą ciekawością testowała. Miałam do niego naprawdę spore oczekiwania i ani trochę mnie nie zawiódł.


Doskonale radzi sobie z wszelkim kurzem, brudem itp. na meblach. Nie ma potrzeby wielokrotnego powtarzania czynności.


Po wyczyszczeniu nie tylko są idealnie czyste, ale również ładnie się błyszczą. Efekt zostaje na dłuższy czas, co mnie osobiście bardzo się podoba.


Zapobiega osadzaniu się kurzu i to zdecydowanie skutecznie. Mam wrażenie, że po każdym użyciu balsamu, meble pozostają dłużej bez kurzu.


Konsystencja dość gęsta co uważam, za zdecydowany plus. Dzięki niej użycie jest łatwe, a wydajność duża.


Zapach według mnie wspaniały. Średnio intensywny, doskonale wyczuwalny w całym pomieszczeniu zarówno podczas użycia, jak i jakiś czas po nim. Doskonale wyczuwam w nim zapach drzewa sandałowego.


Opakowanie ładne i wygodne w użyciu. Utrzymane w złoto czarnych barwach mnie się zdecydowanie podoba. Jest nieduże, co sprawia, że nie zajmuje dużo miejsca.


W balsamie MEBLIT Złotym – drzewo sandałowe znalazłam dużo zalet, a ani jednej wady. Z przyjemnością sięgnę po niego jeszcze nie jeden raz, a Wam polecam.



Zalety:
  • Skutecznie czyści.
  • Zabezpiecza przed ponownym osadzaniem się kurzu.
  • Wydajny.
  • Ładne opakowanie.
  • Wygodny w użyciu.
  • Dość gęsta konsystencja.
  • Wspaniały zapach.




Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę ARA Szczecin oraz na FB.

Balsam MEBLIT Złoty – drzewo sandałowe znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Dobrze wiedziec , osoiście mam dosc ciemne matowe meble i starszne na nich widać i kurz i ślady a nie każdy preparat jest dobry

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurze wycieram codziennie tak szybko się osadzają że zwariować można,a już nie wspomnę co się dzieje po pasowaniu,fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurz to zmora czasem ciężka do pokonania. Z opisu widze, że balsam jest wart zakupu, same plusy, wydajność, efektowność działania a dodatkowo zapach pozostający na meblach - jak dla mnie ogromne atuty produktu, bo faktycznie czasem jest niezwykle ciężko znaleźć złoty środek z którego będę w pełni zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sootjalam do tejpory takiego balsamu chetnue przekonala bym sie o num na swoich meblach

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widze balsam chetnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja bym zastosowała taki u mnie, bo kurz się szybko osadza

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby mi się taki balsam, bo niestety kurz to chyba zmora każdej pani domu. Szybko się osadza i nie nadąża się go sprzątać. Ciekawy środek czystości, skuteczny, wydajny do tego ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że nie zajmuje dużo miejsca

    OdpowiedzUsuń
  9. Z checia wyprobowalabym jesli taka dobra opinia wystawiona przez Ciebie. Chyba jak kazdy tez mam zmore z kurzem na meblach niestety. Weszlam na stronke ale nie widze zadnej info o cenie produktu a szkoda bo to tez cenna informacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Po takiej recenzji muszę koniecznie go mieć! Najbardziej zależy nam,żeby ten kurz tak szybko się nie osadzał,bo i tak sprzątanie pokoi to ciągła "syzyfowa praca" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. balsam musi być dobry kurz szybko niestety widać

    OdpowiedzUsuń