piątek, 15 lutego 2019

FLO Płyn do szyb i luster - OPINIA


Zapraszam na opinię o FLO płyn do szyb i luster citrus, jaki otrzymałam od firmy FLO.



Płyn mieści się w wygodnym opakowaniu z atomizerem. Jest przezroczyste, a to sprawia, że wiem, ile płynu jeszcze zostało.

Zapach wspaniały. Jabłkowy, średnio intensywny. Podczas używania rozchodzi się po całym pomieszczeniu i zostaje w nim na dłuższy czas.

Wydajność moim zdaniem duża. Płynu używam i do mycia okien, i do szyb, luster, szklanego stołu i ławy więc dość często, a ubywa w wolnym tempie.

Jest bardzo skuteczny. Doskonale radzi sobie z wszelkimi zabrudzeniami, mazami, jedzeniem, brudnymi paluszkami, kurzem, a nawet tłuszczem na wszelkich szklanych powierzchniach. Nie ma konieczności kilkakrotnego powtarzania czynności. Ogromny plus za nie pozostawianie maz, zacieków.

Ja jestem zdecydowanie na tak. Skuteczny, wydajny i o wspaniałym zapachu. Polecam.



Zalety:
  • Do wszelkich szklanych powierzchni.
  • Skuteczny.
  • Wydajny.
  • Wygodne opakowanie.
  • Wspaniały zapach.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Flo oraz na FB.

FLO płyn do szyb i luster znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Dobrze wiedziec wielkimi krokami zbliża sie wiosna a z nią porzadki wiosneno-swiąteczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny płyn idealny na porządki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wart zakupu zdecydowanie a i na plus przyjemny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka FLO jest genialna!
    Bez tych środków czystości ani rusz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro jest skuteczny, wydajny i nie zostawia smug to warto go stosować .Marki nie miałam jeszcze przyjemności poznać, ale kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  6. pomagam w myciu szyb i luster wiem że dobry płyn musi być tego nie znam musze go kupić i zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam jest bardzo dobry nie zostawia smug bardzo skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego jeszcze nie znam, myślę że już czas przetestować w koncu

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu i ja będę musiała zapoznać się z produktami tej marki :) Po takiej recenzji jestem skuszona go mieć :)

    OdpowiedzUsuń