sobota, 5 stycznia 2019

Wydawnictwo Arkady Książka pt.: „Nie zawracaj” /Seria o Kathleen Turner część 1 - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Nie zawracaj”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Arkady.




Książka pt.: „Nie zawracaj” to pierwszy tom serii o Kathleen Turner.

Kathleen ma dwadzieścia cztery lata, jej rodzice nie żyją, a żeby się utrzymać i spłacać długi, po chorobie mamy, pracuje na dwóch etatach.
Blane jest znanym prawnikiem, partnerem w dużej kancelarii. Wzbudza zachwyt w kobietach, zmienia je częściej niż spinki przy koszulach, skrywający wiele tajemnic, niedostępny dla innych.
Poznają się, gdy dziewczyna wchodzi na zebranie z dokumentami. Niestety dla niej to nie było przyjemne spotkanie, potyka się tak, że ląduje między jego nogami w bardzo dwuznacznej pozycji. Mino, że później starała się go omijać, na wszelkie sposoby nie do końca jej to wychodziło. Ginie jej sąsiadka, w bardzo brutalny sposób zostaje zamordowana, a jej ciało znajduje Kathleen, tak wplątuje się w aferę dotyczącą elektronicznego fałszowania wyników. Okazuje się, że Blane ma niebezpieczne powiązania, tajemnice, o których nie chce mówić, a na dodatek też jest wmieszany w tę aferę. Dziewczyna jest w dużym niebezpieczeństwie, w mieszkaniu po zamordowanej sąsiadce pojawia się nowa lokatorka, dość dziwna, a w życiu Kathleen pojawia się mroczny, a przy tym bardzo przystojny Kade. Czy Kathleen wyjdzie cało z opresji? Czy nowa sąsiadka jest naprawdę przyjaciółką, czy ma własne cele? Kim jest Kade i co ma wspólnego z aferą oraz Blane? Czy Kathlee i Blane będą mimo wszystko razem, szczęśliwi?

Książka, od której ciężko się oderwać. Momentami zabawna, momentami przyprawiająca o gęsią skórkę. Pełna intryg, trupów, miłości i seksu. Zaskakująca i nieprzewidywalna. Czyta się ją z zachwytem od pierwszej do ostatniej strony. Wraz z bohaterką przeżywa się każdą chwilę.

Nie przepadam za kryminałami, co na pewno już zauważyliście, bardzo rzadko ten tym książek recenzuję. Ta mnie wciągnęła, każda strona zachwyciła i to do tego stopnia, że nie byłam w stanie rozłożyć pięciotomowej serii na dłuższy czas, przeczytałam całość w kilka dni, jedną po drugiej. Tom 1 zdecydowanie polecam



Zalety:
  • Ciekawa.
  • Niesamowicie wciągająca.
  • Przeżywa się ją z bohaterką.
  • Pełna tajemnic, układów, niebezpieczeństw, morderstw, miłości, seksu.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Arkady oraz na FB.

Książkę pt.: „Nie zawracaj” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Coś dla mnie uwielbiam tego.typu książki więc zapiszę tytuł bym wiedziała że jest wciągająca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada sie na ciekawa wpisze ja na lista

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada sie ciekawa ksiązka cos w moim stylu ja takie uwielbiam szkoda że ostatnio mam kompletnie mało czasu na czytanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesująca uwielbiam takie książki i napewno ja przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie sięgam po tego typu lekturę, po książki które intrygują, zachwycają, trzymają w napięciu, w których ciagle coś się dzieje.
    Dodaje do listy książek po które warto sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  6. Z checia rowniez dalabys się pochlonac tej ksiazce,bo swojego czasu takie uwielbialam,no a teraz jest mniej czasu,ale z Nowy Rokiem postanowilam sprobowac znalezc miejsce na czytanie,ktorego mi brakuje...Moze uda się i mi przeczytac tą ksiazkę

    OdpowiedzUsuń
  7. ksiązka potrafiąca wciągnąc każdego melomana który czyta

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa książka warto poczytac

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna ciekawa książka,gdybym tylko miała czas,widzę że recenzja ciekawa,zapewne w całości jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja kryminałów nie darzę wielką sympatią, no chyba że komedie kryminalne 😜 ale ta książka bardzo mnie zaciekawiła, chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ochotę ja przeczytać po tej recenzji

    OdpowiedzUsuń
  12. recenzja brzmi bardzo zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka,która jest nieprzewidywalna,bardzo takie lubię do kończ trzyma nas czytelników w napięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. książka wciągająca,panie już tutaj są chętne na jej przeczytanie

    OdpowiedzUsuń