piątek, 11 stycznia 2019

FLO Płyn uniwersalny Tropikalny Eukaliptus - OPINIA


Zapraszam na opinię o płynie uniwersalnym Tropikalny Eukaliptus, jaki otrzymała od firmy Flo.



Płyn jest uniwersalny, można używać do wszelkich powierzchni zmywalnych. Ja używam go do mycia podłóg różnego typu. W kuchni i przedpokoju mam panele, w łazience płytki, natomiast pokoje jeszcze czekają na remont i na podłodze jest stara płytko-wykładzina. Niezależnie jaką podłogę myłam, z efektu byłam bardzo zadowolona.

Doskonale radzi sobie z wszelkimi zabrudzeniami. Niezależnie czy jest to świeżo rozlany sok, tłusty olej czy coś zaschniętego (np. wylanego wieczorem przez dzieciaki i niezauważone do godzin porannych), sprzątanie jest proste, bez potrzeby szorowania i wielokrotnego powtarzania czynności. Płyn niepozostawania zacieków czy smug, a pozostawia podłogę idealnie czystą i pachnącą.

Do ciepłej wody wystarczy dodać jedną zakrętkę płynu, by był uzyskać idealny efekt. To sprawia, że płyn starcza na długo, jest bardzo wydajny.

Zapach według mnie śliczny, ale zupełnie niepodobny do zapachu eukaliptusa (dla mnie to zapach mdły, słodki). Zapach płynu jest świeży, trochę przypomina zapach świeczek o zapachu bawełny, ale z dodatkiem czegoś cytrusowego. Jest dość intensywny, ale nie duszący czy przeszkadzający. Po użyciu roznosi się po cały pomieszczeniu i pozostaje w nim na dłuższą chwilę.

Kuszący zapach, który zostaje w pomieszczeniach, skuteczność bez potrzeby szorowania czy wielokrotnego powtarzania mycia, duża wydajność. Płyn Flo ma same zalety i zdecydowanie uważam, że warto po niego sięgnąć. Polecam.




Zalety:
  • Piękny zapach.
  • Wydajny.
  • Skuteczny.
  • Doskonale czyści.
  • Nie pozostawia zacieków czy smug.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Flo oraz na FB.


Płyn uniwersalny Tropikalny Eukaliptus znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie płyny w domu mam panele badz płtyki i nie lubie mieć dwóch oddzielnych płynów a ie każdy unwiersalny sie nadaje sa zacieki itp na panelach

    OdpowiedzUsuń
  2. najwaznijesze aby był skuteczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaciekawil z chęcią wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  4. O uniwersalny, skuteczny ,nie pozostawiający smug płyn to muszę go zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy zapach, przydałby mi się taki. Nie mam jeszcze takiego

    OdpowiedzUsuń
  6. Meliśmy ,piękny zapach i bardzo skuteczny ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Skuteczny jak widać i z przyjemnym zapachem to duży plus

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam i nie stosowałam produktów tej firmy ale z pewnoscia jak zobaczę to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię zapach eukaliptusa,najczęściej stosuję olejki eteryczne :) Ciekawi mnie ten płyn bo wierzę Aniu,że świetnie zdaje egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  10. płyn przyda się na pewno w każdym domu

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń