poniedziałek, 21 stycznia 2019

FLO Płyn do płukania FLO Pure oriental - OPINIA


Zapraszam na opinię o płynie do płukania FLO Pure oriental, jaki otrzymałam od firmy FLO.




Zapach cudowny. Nie wiem, do czego konkretnie go porównać, kwiatowy, ale z dodatkiem czegoś lekkiego, orzeźwiającego. Jest po prostu piękny, dość intensywny, ale nie duszący czy przeszkadzający. Po powieszeniu prania w łazience unosi się w powietrzu, doskonale można go wyczuć.

Płyn zdecydowanie zapobiega elektryzowaniu się tkanin. Dla mnie to znacząca zaleta strasznie nie lubię, jak mi się włosy elektryzują od ubrań.

Opakowanie bardzo ładne. Plastikowa, butelka z zakrętką w kształcie kwiatka, którą można używać jako dozownika.

Wydajność na wysokim poziomie. Do pełnej pralki prania, wystarczy 1-2 zakrętki (w zależności co pierzemy). Opakowanie zawiera 1 l, to zdecydowanie dużo i starcza na długi czas. Nawet w przypadku, kiedy pierze się tak jak ja codziennie.

Producent obiecuje „łatwe prasowanie” i zdecydowanie spełnia swoje obietnice. Ubrania, w szczególności sukienki\spódniczki, z których falbankami wyprasowanie zawsze było problematyczne (z jednej strony się prasowało, z drugiej już się mięły), teraz nie jest.

Nadaje tkaniną dużą miękkość, która nie znika po chwili, a zostaje na długi czas. Uwielbiam to szczególnie w sweterkach i pościeli.

Śmiało mogę stwierdzić, że płyn według mnie jest idealny. Nie ma ani jednej wady, a zalet mnóstwo. Z ogromną przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Ułatwia prasowanie.
  • Wydajny.
  • Wspaniały zapach.
  • Ładne i wygodne opakowanie.
  • Nadaje tkaninie miękkość.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Flo oraz na FB.

Płyn do płukania FLO Pure oriental znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Super uwielbiam płyny do płukania nie każdy mi odpowiada i takic co daja idealne efekty i ładnei pachną jest mało

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zapach , wydajny dla mnie płyn do płukania fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zapachy z chęcią przetestuje ten płyn

    OdpowiedzUsuń
  4. skoro tak zachęcasz to myślę, że warto spróbować go

    OdpowiedzUsuń
  5. Same zalety takiego płynu od ułatwienia prasowania po śliczny zapach

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie.znam ale chęcią wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  7. potwierdzam zapach ładny, marka znana ale jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mialam okazji wyprobowac,a opinia zacheca do wyprobowania

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam i byłam bardzo zadowolona,skuteczny o niebiańskim zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  10. przyznam super produkt, faktycznie niekiedy ubrania elektryzują się niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  11. Recenzja świetna. Skoro płyn ułatwia prasowanie to warto go kupić. Ajeszcze do tego ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Po Twojej recenzji już go chce mieć, pewnie pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja :) nie używałam, ale recenzja kusi do kupna

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze go nie miałam ,fajna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny zapach do jedno,na pewno żona się skusi jak ułatwia też prasowanie

    OdpowiedzUsuń
  16. Po takiej recenzji Aniu aż chce się kupić :) Przyjemny zapach i łatwiejsze prasowanie a tkaniny są miękkie :)

    OdpowiedzUsuń