niedziela, 20 stycznia 2019

Original WD40 Poland WD40 - OPINIA


Zapraszam na opinie o preparacie WD-40, jaki otrzymałam od Original WD40 Poland.




WD-40 jest produktem o dość szerokim zastosowaniu i znanym wielu ludziom. U mnie w domu znany od dawna, używany przez męża od wielu lat, niezawodny w wielu sytuacjach.

Po pierwsze, zimową porą, gdy zamarznie zamek w samochodowych drzwiach, bez WD-40 się nie obejdzie. W naszym samochodzie drzwi otwierane są kluczykiem i gdy temperatura spada (tak poniżej – 10), zamek zamarza. Dość uciążliwa sprawa, ale nie gdy mamy pod ręką WD-40. Wystarczy napsikać, odczekać chwilę i zamek działa idealnie. Co więcej, aby takie sytuacje były jak najrzadsze, mąż używa WD-40 „w razie czego”, gdy mają być większe mrozy.

Kolejną sytuację, w której WD-40 jest niezastąpiony, to moment, kiedy nie możemy odkręcić starej, zardzewiałej śruby. Wystarczy na nią porządnie napsikać preparat i odczekać chwilę, aby dało się odkręcić.

Ostatnią sytuacją, w której mąż sięga po WD-40 są skrzypiące drzwi. Nie znoszę tego dźwięku, a używanie smaru jest brudzące i często pozostaje nieprzyjemny zapach. WD-40 nie tylko pomaga pozbyć się problemu, ale również nie wymaga długiego wietrzenia pomieszczeń.

Zapach ma specyficzny, ale moim zdaniem nieprzeszkadzający czy nieprzyjemny. Oczywiście nie twierdzę, że pachnie perfumami :).

Jego użycie jest bardzo łatwe, a wszystko za sprawą aplikatora z długą „słomką”, dzięki której bez problemu się wszędzie dosięgnie.

Wydajność według mnie jest dość duża. Już na początku wspomniałam, że preparat jest mi doskonale znany. Mąż kupuje go regularnie i starcza na długi czas.

Według męża WD-40 powinien być w każdym domu. Polecamy.


Zalety:
  • Wielozadaniowy.
  • Wydajny.
  • Skuteczny.
  • Brak nieprzyjemnego, intensywnego zapachu.
  • Wygodne opakowanie z aplikatorem.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na Blog WD-40 oraz FB Original WD40 Poland.

WD-40 znajdziecie TU

13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy i pomocny preparat z chęcią przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uzywalismy ale z chęcią wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zdal egzamin w zamku u drzwi wejsciowych jest mi znany

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielozadaniowy....przydał by się na pewno...skrzypiące drzwi to masakra😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto miec w domu,bo nie wiadomo kiedy moze byc potrzebny i dobrze o nim wiedziec

    OdpowiedzUsuń
  6. JEst idealny do zamarzniętych zamków,skąd ja to znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, niezastąpiony ;) u mnie też stosowany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przydatny zamarznięte zamki,skrzypiące drzwi to temat znany,taki środek jest potrzebny

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest niezastąpiony :) Warto postawić na preparat skuteczny i sprawdzony,po takiej rekomendacji to już nikt nie ma wątpliwości,że musi go mieć w swoim domu :)

    OdpowiedzUsuń