sobota, 1 grudnia 2018

Moje Auto Preparat do konserwacji opon - Czarna Opona - OPINIA


Zapraszam na opinię o Preparacie do konserwacji opon - Czarna Opona, jaki otrzymałam od firmy Moje Auto.




U mnie w domu mąż zajmuje się samochodem, jego pielęgnacją, naprawą itp. Dlatego testowanie pozostawiłam mu. Po jego zakończeniu stwierdził, że zdecydowanie ten preparat znajdzie stałe miejsce wśród środków do pielęgnacji i sprzątania samochodu.

Preparat jest w formie spray, co sprawia, że aplikacja jest łatwa. Wystarczy nanieść na oponę, bez konieczności wcierania, szorowania itp.

Efekt, jaki uzyskujemy widać od razu, opona jest lśniąca, co ładnie wygląda. Przy regularnym stosowaniu guma nabiera elastyczności, zabezpiecza opony przed starzeniem, a także tworzy się warstwa chroniąca przed czynnikami zewnętrznymi.

Mąż stwierdził, że preparat, z którego będzie zadowolony prawie każdy właściciel samochodu (zdarzają się wyjątki, które we wszystkim znajdą jakieś „ale”) i zdecydowanie poleca.



Zalety:
  • Łatwy w użyciu.
  • Efekt „mokrej opony”.
  • Przy regularnym stosowaniu guma nabiera elastyczności.
  • Zabezpiecza opony przed „starzeniem się”.
  • Na oponach tworzy się warstwa chroniąca przed czynnikami zewnętrznymi.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Moje Auto oraz na FB.


Preparat do konserwacji opon - Czarna Opona znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Chetnie by moje autko to sprawdzilo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt wart uwagi przy zakupach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt warto go przetestowac

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny środek pielęgnacyjny do auta. Pytałam męża, czy wcześniej tego typu produktów używał. Niestety nie . Stwierdził, ze warto byłoby zobaczyć co on jest wart

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekwy preparat ale jak u Ciebie takimi sprawami zajmuje sie maz wieć podrzucę mu propozycje nowego specyfiku do auta

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt bo chroni opony przed starzeniem i zabezpiecza.
    Warto to wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę, ciekawy produkt. Aż szkoda że nie mam samochodu

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy produkt u mnie pewnie by było warto sprawdzic i przetestoać

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sprawa,jak ktoś ma auto to polecam,mieliśmy innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. znakomity produkt do samochodu

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że są takie preparaty do opon, to bardzo ciekawe, trzeba poprostu przetestowac

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś ciekawego, myślę, że mężowi by się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podsunę mężowi wpis,preparaty do samochodu też muszą być najwyżej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przy samodzielnym konserwowaniu opon i nadania im błysku oraz odpowiedniej czerni ważny jest wybór sprawdzonych środków

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie nie ma lepszej firmy, w której można zadbać o auto niż www.zadbaneauto.pl. Znakomite miejsce, w którym auto wraca do swojego początkowego stanu.

    OdpowiedzUsuń